Eerste pilotwinkels Hema en AH in Utrecht en Rotterdam
- Food-en-retail
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFoodMarketing
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Peter van Woensel Kooy
Hema en Albert Heijn openen in het najaar 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. De locaties van deze pilotwinkels zijn nu bekend.
Dit zijn Utrecht (Oudegracht) en Rotterdam (Beursplein). In beide winkels van de Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. In beide winkels van Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. Klanten kunnen hun producten afrekenen bij de Hema- en Albert Heijn-zelfscankassa’s.
Hema kondigde eerder al haar nieuwe strategische plannen aan. Hierin zet Hema onder andere in op het aangaan van (inter)nationale strategische partnerships en investeringen in de thuismarkt Nederland. De samenwerking zoals nu met Albert Heijn past in deze ambitie.
Voor Albert Heijn is deze pilot met Hema een verdere onderstreping van de ontwikkeling van gemakswinkels en foodservice in centrumlocaties van grote steden, om klanten nog beter te bedienen. Albert Heijn zet steeds meer in op winkels in binnensteden met een invulling die specifiek voor die doelgroep is, zoals Allerhande Kookt, Tap to go en zelfscan.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- winkels
- tompouce
- Hema
- gemakswinkels
- Beursplein
- foodservice
- doelgroep
- onderstreping
- Oudegracht
- Allerhande Kookt
- zelfscan
- binnensteden
- samen
- bedienen. Albert Heijn
- Tap to go
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers