Sligro Event Support neemt de rol van House of Drinks over
- Food-en-retail
- 1 apr 2021 @ 06:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 1 apr 2021 @ 06:56
- Peter van Woensel Kooy
Sligro gaat per 1 april 2021 de The Support Group versterken. Onder de nieuwe naam Sligro Event Support neemt Sligro de rol van House of Drinks, de groothandel op het gebied van food en beverage, op zich.
Sligro en The Support Group slaan de handen ineen om in de veranderende markt de kwaliteit en service optimaal te houden.
Sligro en The Support Group zijn twee gevestigde partijen in de evenementenindustrie, met elk hun eigen specialisme. Met het uitgebreide assortiment en de logistieke expertise is Sligro de juiste partij om het aanbod van The Support Group nóg completer te maken. The Support Group is een mooie aanvulling op Sligro met haar portfolio van samengebrachte partnerbedrijven, waarbij alle expertises binnen de evenementensector aanwezig zijn en een adviserende en ondersteunende rol kunnen vervullen.
Max Brands, National Accountmanager Sligro: 'The Support Group heeft alle kennis en expertise in huis om klanten van Sligro te helpen bij het operationeel ondersteunen van kleine- en grote evenementen. Met deze samenwerking slaan twee gevestigde eventpartijen de handen ineen om de service voor klanten en de evenementenindustrie verder uit te breiden en te professionaliseren.'
The Support Group participeert in diverse operationele bedrijven die ieder expert zijn binnen hun vakgebied om de evenementenbranche operationeel te faciliteren en te professionaliseren.
Sligro Food Group bestaat uit foodservicebedrijven in Nederland en België die met een totaalpakket food en aan food gerelateerde non food producten en diensten actief zijn in de groothandelsmarkt.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en start festival
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
- Campina serveert ontbijt op Lowlands 2025
- Balr failliet - focus verschuift naar voetbalplatform
- Crisp versnelt groei en breidt uit naar foodservice
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Van bloem tot bloeiende business21-07-2025
- Jeremy Clarkson schittert in... 21-07-2025
- Crisp versnelt groei en breidt uit... 18-07-2025
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers