Decopper is de nieuwe General Manager van Reemtsma voor het DACH-cluster
- Food-en-retail
- 21 feb 2023 @ 11:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaBranding
- 21 feb 2023 @ 11:04
- Peter van Woensel Kooy
Dior Decupper (50) heeft met onmiddellijke ingang de leiding van Reemtsma Cigarettenfabriken GmbH gekregen als de nieuwe General Manager voor het 'DACH-cluster'.
Ze volgt Carsten Wehrmann, die als voormalig algemeen directeur en woordvoerder van de raad van bestuur het bedrijf in Hamburg verlaat na ongeveer twee jaar aan het roer te hebben gestaan.
De raad van commissarissen van Reemtsma en alle andere bestuursleden, evenals het management van het Reemtsma-moederbedrijf Imperial Brands zeggen Wehrmann te willen bedanken voor zijn grote inzet en zijn bijdrage aan het verder stabiliseren van Reemtsma in een zeer uitdagende marktomgeving en de transformatie van de op een na grootste fabrikant in de totale Duitse tabaksmarkt om vooruit te komen.
Ervaren FMCG manager met een sterke focus op de consument
Dior Decopper (foto) werkte van 2007 tot 2019 bij Imperial Brands. In haar nieuwe rol als Reemtsma General Manager voor de clustermarkten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland brengt ze uitgebreide managementervaring mee uit andere landenmarkten van de bedrijvengroep, waaronder van 2015 tot 2019 als General Manager voor Frankrijk en de Benelux. Voordat ze bij Reemtsma kwam, werkte Decopper in de internationale voedingsindustrie, laatstelijk als Group Chief Executive bij The Meatless Farm en als General Manager voor Nederland, Frankrijk en België bij Upfield. Naast haar uitgebreide managementervaring heeft Dior Decopper volgens het bedrijf 'een zeer diepgaand begrip van consumenten in verschillende categorieën consumptiegoederen.'
(PvWK, bron en foto: Reemtsma)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- The Meatless Farm
- General Manager
- tabak
- Upfield
- Imperial Brands
- Dior Decupper
- Reemtsma Cigarettenfabriken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




