Hak lanceert Van Hollandse Bodemprijzen-campagne

Hak lanceert Van Hollandse Bodemprijzen-campagne
  • Food-en-retail
  • 16 mei 2023 @ 07:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijCampagnesMarketing

In de nieuwe actiecampagne van Hak, in samenwerking met DDB Amsterdam, brengt Hak de Nederlandse groenten en peulvruchten extra onder de aandacht met ‘Van Hollandse Bodemprijzen’.

De campagne is te zien op tv, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne met Elise Schaap. Nicole Freid, marketing- en innovatiedirecteur van Hak: ‘Omdat we zoveel mogelijk mensen willen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten, hebben we de komende tijd regelmatig aanbiedingen in samenwerking met verschillende, steeds wisselende, supermarkten. Onze groenten en peulvruchten zijn dan verkrijgbaar voor “Van Hollandse Bodemprijzen”; lokaal en duurzaam geteeld door Nederlandse boeren met een extra financiële compensatie voor hun duurzame inspanningen - voor het keurmerk On the Way to PlanetProof - en tijdelijk voordeliger zodat je er nog meer van kunt eten.’ Hak teelt minimaal 85% van de groenten en peulvruchten binnen een straal van 125 kilometer van de fabriek in Giessen en betaalt telers een extra compensatie voor hun duurzame inspanningen.

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken