Hak lanceert Van Hollandse Bodemprijzen-campagne
- Food-en-retail
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnesMarketing
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe actiecampagne van Hak, in samenwerking met DDB Amsterdam, brengt Hak de Nederlandse groenten en peulvruchten extra onder de aandacht met ‘Van Hollandse Bodemprijzen’.
De campagne is te zien op tv, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne met Elise Schaap. Nicole Freid, marketing- en innovatiedirecteur van Hak: ‘Omdat we zoveel mogelijk mensen willen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten, hebben we de komende tijd regelmatig aanbiedingen in samenwerking met verschillende, steeds wisselende, supermarkten. Onze groenten en peulvruchten zijn dan verkrijgbaar voor “Van Hollandse Bodemprijzen”; lokaal en duurzaam geteeld door Nederlandse boeren met een extra financiële compensatie voor hun duurzame inspanningen - voor het keurmerk On the Way to PlanetProof - en tijdelijk voordeliger zodat je er nog meer van kunt eten.’ Hak teelt minimaal 85% van de groenten en peulvruchten binnen een straal van 125 kilometer van de fabriek in Giessen en betaalt telers een extra compensatie voor hun duurzame inspanningen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Ruud Gullit ambassadeur van Skechers
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- MediaMarkt organiseert training AI voor studenten
- Ana Henriques (TUI): Ik ben de weegschaal tussen marketing en...
- Bol bundelt krachten met kringloopwinkels in Nederland en België
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Voedselbanken en Albert Heijn samen... 06-09-2024
- Gen Z en Millennials zoeken... 06-09-2024
- Blokker nieuwe partner van De Grote... 05-09-2024
- AH en WWF starten Dieren laten van... 04-09-2024
- Relais Châteaux kiest voor Bamboo... 04-09-2024
- Achtste 'Food100'-lijst bekend 04-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing