Hak lanceert Van Hollandse Bodemprijzen-campagne
- Food-en-retail
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnesMarketing
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe actiecampagne van Hak, in samenwerking met DDB Amsterdam, brengt Hak de Nederlandse groenten en peulvruchten extra onder de aandacht met ‘Van Hollandse Bodemprijzen’.
De campagne is te zien op tv, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne met Elise Schaap. Nicole Freid, marketing- en innovatiedirecteur van Hak: ‘Omdat we zoveel mogelijk mensen willen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten, hebben we de komende tijd regelmatig aanbiedingen in samenwerking met verschillende, steeds wisselende, supermarkten. Onze groenten en peulvruchten zijn dan verkrijgbaar voor “Van Hollandse Bodemprijzen”; lokaal en duurzaam geteeld door Nederlandse boeren met een extra financiële compensatie voor hun duurzame inspanningen - voor het keurmerk On the Way to PlanetProof - en tijdelijk voordeliger zodat je er nog meer van kunt eten.’ Hak teelt minimaal 85% van de groenten en peulvruchten binnen een straal van 125 kilometer van de fabriek in Giessen en betaalt telers een extra compensatie voor hun duurzame inspanningen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




