Hak lanceert Van Hollandse Bodemprijzen-campagne
- Food-en-retail
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnesMarketing
- 16 mei 2023 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe actiecampagne van Hak, in samenwerking met DDB Amsterdam, brengt Hak de Nederlandse groenten en peulvruchten extra onder de aandacht met ‘Van Hollandse Bodemprijzen’.
De campagne is te zien op tv, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne met Elise Schaap. Nicole Freid, marketing- en innovatiedirecteur van Hak: ‘Omdat we zoveel mogelijk mensen willen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten, hebben we de komende tijd regelmatig aanbiedingen in samenwerking met verschillende, steeds wisselende, supermarkten. Onze groenten en peulvruchten zijn dan verkrijgbaar voor “Van Hollandse Bodemprijzen”; lokaal en duurzaam geteeld door Nederlandse boeren met een extra financiële compensatie voor hun duurzame inspanningen - voor het keurmerk On the Way to PlanetProof - en tijdelijk voordeliger zodat je er nog meer van kunt eten.’ Hak teelt minimaal 85% van de groenten en peulvruchten binnen een straal van 125 kilometer van de fabriek in Giessen en betaalt telers een extra compensatie voor hun duurzame inspanningen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [winkeldiefstal] Action staakt... 02-06-2023
- Consumentenbond: Prijsverschil met... 31-05-2023
- C&A opent vernieuwde winkel als... 31-05-2023
- Fast Fruit ambieert leiderschap... 30-05-2023
- Lidl verlaagt structureel de prijzen... 30-05-2023
- Look-a-like als autokoper26-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres