Albert Heijn komt met Bonusfolder via WhatsApp
- Food-en-retail
- 10 aug 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPrijsRetail
- 10 aug 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn biedt klanten vanaf deze zomer de mogelijkheid om de bekende Bonusfolder te ontvangen via WhatsApp. De eerste klanten konden zich al vanaf 19 juli 2023 aanmelden en nu is de service landelijk aangekondigd.
Daarmee is Albert Heijn de eerste supermarkt in Nederland die de wekelijkse aanbiedingen via WhatsApp verspreidt.
Het is een nieuwe stap in de digitale mogelijkheden bij Albert Heijn: de Bonusfolder direct en gratis op je telefoon, in plaats van de papieren versie op de deurmat. Klanten kunnen de Bonusfolder nu ook al gemakkelijk vinden in de AH-app en op de website ah.nl.
'We zijn blij dat het voor onze klanten nog makkelijker wordt om altijd op de hoogte te zijn van al onze aanbiedingen', zegt Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. 'Klanten zoeken steeds vaker digitaal naar onze Bonusaanbiedingen. Op deze manier krijg je elke vrijdag een appje en kun je gelijk zien welke Bonusaanbiedingen je niet wil missen.'
De Bonusfolder van Albert Heijn is naar eigen zeggen de meest gelezen folder van Nederland, terwijl WhatsApp het grootste social media-platform van Nederland is met twaalf miljoen gebruikers. 'Hierdoor zijn klanten goed bereikbaar met deze nieuwe functie. Daarbij wordt met de komst van de WhatsApp-service het papierverbruik verder teruggedrongen.'
Aanmelden
Klanten die geïnteresseerd zijn kunnen zich voor de nieuwe service aanmelden via WhatsApp door op deze link te klikken of door de QR-code op de bovenstaande afbeelding te scannen. Meer informatie over de service is te vinden op ah.nl. De nieuwste Bonusfolder wordt via WhatsApp voortaan elke week op vrijdag rond hetzelfde tijdstip uitgestuurd, aldus Appie.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- korting
- website
- direct
- Johan van der Zanden
- P van Prijs
- gratis
- Albert Heijn
- actiemarketing
- marketing & communicatie
- telefoon
- Bonusfolder
- gemak
- ah.nl
- aanbiedingen
- directeur
- AH-app
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Sail-primeur: drijvend Verpact-recyclepunt en Heineken-bar
- Jopen start crowdfundcampagne voor thuisbasis
- Dirk: Wij strijden óók voor betaalbare A-merkenare A-merken
- De Damrakker vormt klein blikje en groot gebaar
- JDE Peet's (Douwe Egberts) verkocht aan Keurig Dr Pepper
- Primeur: eerste palmolievrije kruidnoten in de winkel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Runnersworld start circulair... 26-08-2025
- 'Mijn eindverantwoordelijkheid stopt... 26-08-2025
- JDE Peet's (Douwe Egberts) verkocht... 25-08-2025
- Primeur: eerste palmolievrije... 25-08-2025
- De Damrakker vormt klein blikje en... 21-08-2025
- Sail-primeur: drijvend... 21-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers