Makro Nederland gooit de beuk erin
- Food-en-retail
- 21 nov 2023 @ 11:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2023 @ 11:45
- Michiel van Zaane
Makro Nederland heeft een nieuwe, grootschalige campagne gelanceerd: ‘De Beuk Erin’. De campagne, met nieuwe merkambassadeur Ramon Beuk, zet Makro neer als de meest voordelige groothandel van Nederland.
In de campagne, die met name online te zien zal zijn, koopt Ramon Beuk - horeca-ondernemer, televisie-chefkok en auteur van diverse kookboeken- als ondernemer in bij Makro. De campagneboodschap draagt bij aan de versterkte prijspropositie van de groothandel. Die draait om vaste lage prijzen, bulkbeloning en scherpe acties.
Andries Govaert, CEO van Makro Nederland: ‘We hebben de afgelopen tijd grote stappen gezet om de relevantie bij de horeca-ondernemer te vergroten. Dat doen we onder andere door ons (vers) assortiment aan te passen, onze webshop te lanceren en onze bezorgservice te professionaliseren. Met deze campagne onderstrepen we deze stappen en richten we het vizier nog duidelijker op de toekomst, met een scherpe focus op horeca. Ondernemend Nederland moet weer weten waarvoor het naar de Makro komt: hoge volumes voor lage prijzen.’
Makro Nederland werd opgericht in 1968 en telt 17 vestigingen met zo'n 3500 medewerkers. Anderhalf jaar geleden zette het bedrijf een nieuwe koers in die erop gericht is om Makro de meest voordelige groothandel voor ondernemend Nederland te maken.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




