Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at Home'

- Food-en-retail
- 15 apr 2025 @ 10:45
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 15 apr 2025 @ 10:45
- Imke Walenberg
Met de nieuwe collectie ‘Happy at Home’ willen Xenos en Sanny Verhoeven consumenten inspireren om in een druk bestaan vaker stil te staan bij kleine geluksmomenten. De samenwerking tussen het woonwarenhuis en de bekende feelgoodondernemer resulteert in een kleurrijke lijn die uitnodigt tot verstilling, reflectie en positiviteit in huis.
Sanny Verhoeven, onder meer bekend van haar YouTube-kanaal Sanny zoekt Geluk en de podcast Van Struikelen tot Succes, was naar eigen zeggen al fan van Xenos voordat het idee voor een gezamenlijke collectie op tafel kwam. 'Mijn missie is mensen aanmoedigen om de regie te nemen over hun eigen geluk. Dat sluit verrassend goed aan bij het positieve, toegankelijke karakter van Xenos,' zegt ze over de samenwerking.
Kracht van het nu
De collectie bestaat uit huiselijke producten met een betekenisvolle knipoog: mokken met affirmaties, speelse posters die aanzetten tot reflectie en kleurrijke kandelaars voor een bewust rustmoment. Elk item is ontworpen om gebruikers te herinneren aan de kracht van het nu en om van huis weer een plek van rust en energie te maken.
Volgens Xenos past de samenwerking in een bredere trend waarbij consumenten niet alleen sfeer in huis zoeken, maar ook zingeving. 'We zien dat er steeds meer behoefte is aan momenten van rust. Deze collectie speelt daar op een laagdrempelige manier op in,' aldus de retailer.
De collectie is vanaf 16 april verkrijgbaar bij Xenos, zowel in de winkels als online. De lancering wordt ondersteund met een landelijke campagne, social media-activaties en speciale productpresentaties.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




