YouTubers publiekstrekker op VoetbalFestival van Fox Sports
- Media
- 16 mrt 2018 @ 10:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - FanEndorsementVloggenVoetbal
- 16 mrt 2018 @ 10:01
- Redactie Media
Jonge voetbalfans komen op zaterdag 7 juli 2018 naar Jaarbeurs Utrecht voor de eerste editie van het Fox Sports & Eredivisie VoetbalFestival. Ze kunnen er onder meer spelers en trainers uit de Eredivisie ontmoeten, maar ook en bekende YouTubers zoals FC Roelie.
Raoul de Graaf (FC Roelie), Robbie van de Graaf (LuckyGraafNL) en Koen van Heest (DNPNL) maken deel uit van de populaire YouTube-groep De Bankzitters en hebben samen meer dan 750.000 abonnees op hun kanalen. Hier bedienen zij honderdduizenden fans met voornamelijk voetbal- en FIFA-gerelateerde videocontent. Daarnaast is Robbie van de Graaf officieel in dienst bij PSV als vlogger en samen met Raoul de Graaf elke week te zien in Studio eDivisie, het praatprogramma over de eSports-competitie dat elke week op Fox Sports en YouTube wordt uitgezonden.
Driedelige miniserie
De YouTubers gaan in drie afleveringen verschillende voetbaluitdagingen uitvoeren. De finale zal tijdens het voetbalfestival plaatsvinden. De aanwezige fans kunnen tijdens het voetbalfestival hun favoriete YouTuber aanmoedigen om hem aan de laatste overwinning te helpen. Elke YouTuber mag zelf een uitdaging kiezen, maar houdt dit geheim tot aan de video. Voetbal en plezier staan centraal in de video’s. De winnaar van de uitdagingen mag tijdens het voetbalfestival bepalen wat de tegenprestatie van de verliezers zal zijn.
Het VoetbalFestival richt zich op jongens en meisjes tussen de zes en veertien jaar. Op het sportieve festival kunnen kinderen meedoen aan diverse wedstrijdvormen en nieuwe tricks leren. Er zijn veldjes uitgezet waar aankomende sterspelers hun voetbalkwaliteiten en trucs kunnen perfectioneren. Ook is er beach soccer, levend tafelvoetbal en nog veel meer. Bij de Fun Games kunnen jongens en meisjes het opnemen tegen eDivisie-spelers, de gamers van de Eredivisieclubs. Daarnaast zijn er talloze leuke voetbalgadgets te koop en is het KNVB NK Straatvoetbal te zien.
Derde helft (ook voor pubers)
Terwijl de kinderen zelf op pad zijn, hebben ouders, trainers en begeleiders de mogelijkheid lekker te ontspannen in de “Derde Helft”, dé voetbalkantine waar ze onder het genot van een kop koffie naar de meest spectaculaire doelpunten aller tijden kunnen kijken of gezellig een potje kunnen darten.
Meer informatie over alle activiteiten, bekende voetballers en YouTubers is te vinden via Voetbalfestival.nl.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers