Mediaocean neemt Symsys over
- Media
- 7 aug 2020 @ 14:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Overname
- 7 aug 2020 @ 14:45
- Sjaak Hoogkamer
Mediaocean gaat zijn Europese activiteiten uitbreiden door de overname van Symsys, een Nederlandse aanbieder van media-managementsoftware.
Symsys is in Nederland een leverancier van software voor mediamanagement, die onder andere het uitvoeren van campagnes, inkoop, facturering en rapportage mogelijk maakt. Nederland vormt een grote reclamemarkt voor wereldwijde marketeers en is de thuisbasis van vele hoogwaardige internationale merken. De overname zorgt ervoor dat Mediaocean wereldwijd beter vertegenwoordigd is en integreert de mediaplannings- en het inkoopbeheer van digitale media in zijn bestaande productie-, creatieve en factureringsapplicaties in de Nederlandse markt. Mediaocean is het beheersysteem voor omnichannel-advertenties.
Mediaocean lijft Symsys in en zet Europese opmars voort
‘Het overnemen van Symsys vormt wederom een belangrijke stap in het voortdurend verbeteren van onze schaalgrootte in Europa en wereldwijd, waardoor we internationale marketeers, bureaus, verkopers en de bredere reclamegemeenschap nog beter kunnen bedienen,’ vertelt Bill Wise, CEO van Mediaocean. ‘Het integreren van het Symsys-team en -platform helpt Mediaocean bij het leveren van ons moderne managementsysteem voor omnichannel-advertenties in verschillende regio's.’
Gerard Taams, CEO van Symsys: ‘Het is nu belangrijker dan ooit om mediaoplossingen te leveren die de verantwoording, productiviteit en samenwerking verbeteren. De bestaande schaalgrootte, wereldwijde aanwezigheid en cross-mediale end-to-end oplossingen van Mediaocean vergroten onze mogelijkheden en maken het Nederlandse medi-management beter beschikbaar voor activiteiten van internationale bureaus en merken.’
Het aankopen van Sysmys is de elfde overname van Mediaocean in de afgelopen vijf jaar. Recent maakte Mediaocean bekend dat het 4C heeft overgenomen en dat deze deal nu is afgerond.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing