Amma Awards presenteert jury 2021

Amma Awards presenteert jury 2021
  • Media
  • 12 mei 2021 @ 14:02
  • 13322 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

De jury van de Amma Awards 2021 is bekend. De mediavakprijs kent dit jaar veertien categorieën met ieder een aparte vakjury.

De prijs voor YIM Talent van het Jaar wordt gejureerd aan de hand van een workshop en presentatie, die op donderdag 26 augustus plaatsvindt.

Een case inzenden kan tot en met maandag 31 mei. Op donderdag 2 september worden de winnaars bekendgemaakt.

Dave Frauenfelder, voorzitter van de Amma-commissie, licht toe: 'We hebben dit jaar lang moeten puzzelen om de 14 jury's samen te stellen, maar we zijn zeer blij met het resultaat. De juryleden zijn een goede afspiegeling van de media-industrie en we hopen veel mooie cases te mogen beoordelen.'

De juryvoorzitters zijn:

Categorie 

Juryvoorzitter 

Beste content & engagement strategie 

Patritia Pahladsingh

Beste inzet van een medium

Sanne Küpers

Beste media-innovatie

Saskia Wagenmakers

Beste mediaperformance

Maiko Valentijn

Beste gebruik van data en technologie

Dorine van Mullem-Ale

Beste mediastrategie

Ana Henriques

Beste smart impact

Carolien van 't Hek

Beste collaboration

Kees Wilbrink

Merk van het jaar

Rik Ledder

Media-exploitant van het jaar

Marc Verschoor

Bureau van het jaar

Guy Grimmelt

Beste research 

Jasper Bronner

Wissel AMMA van het jaar (wAMMA)

Anna Maria Vujinovic

YIM Talent van het jaar

Denise Huisman

 

Bekijk alle juryleden hier

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken