Transavia geeft vluchtinformatie via voice

  • Online
  • 14 aug 2018 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsZoekmachine

Passagiers die bij Transavia een vliegticket hebben geboekt, kunnen nu via de Nederlandstalige Google Assistent vragen stellen over hun vlucht. Verantwoordelijk bureau is Mirabeau.

De luchtvaartmaatschappij ontwikkelde samen met Mirabeau een Google Assistent service die passagiers hun vluchtstatus laat weten en ze aanvullende informatie geeft, bijvoorbeeld op welke bagageband ze hun bagage kunnen ophalen. In de volgende versie vertelt de Google Assistent ook de actuele wachttijd bij de veiligheidscontrole op Schiphol.

Vanja Mlaco, conversion specialist bij Transavia, laat weten: 'De Google Assistent is krachtige technologie die ons helpt om met iedere klant een gesprek aan te gaan op elk moment van de klantreis.'

Eerder dit jaar lanceerde Transavia een Engelstalige service waarmee mensen via de Google Assistent en smart speakers zoals de Google Home en Amazon Alexa bestemmingen kunnen zoeken en hun ticket kunnen boeken.

Lees ook: Google pakt uit met voice-search in het Nederlands



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken