Transavia geeft vluchtinformatie via voice
- Online
- 14 aug 2018 @ 11:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AppsZoekmachine
- 14 aug 2018 @ 11:28
- Redactie Contentmarketing
Passagiers die bij Transavia een vliegticket hebben geboekt, kunnen nu via de Nederlandstalige Google Assistent vragen stellen over hun vlucht. Verantwoordelijk bureau is Mirabeau.
De luchtvaartmaatschappij ontwikkelde samen met Mirabeau een Google Assistent service die passagiers hun vluchtstatus laat weten en ze aanvullende informatie geeft, bijvoorbeeld op welke bagageband ze hun bagage kunnen ophalen. In de volgende versie vertelt de Google Assistent ook de actuele wachttijd bij de veiligheidscontrole op Schiphol.
Vanja Mlaco, conversion specialist bij Transavia, laat weten: 'De Google Assistent is krachtige technologie die ons helpt om met iedere klant een gesprek aan te gaan op elk moment van de klantreis.'
Eerder dit jaar lanceerde Transavia een Engelstalige service waarmee mensen via de Google Assistent en smart speakers zoals de Google Home en Amazon Alexa bestemmingen kunnen zoeken en hun ticket kunnen boeken.
Lees ook: Google pakt uit met voice-search in het Nederlands
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe website MP Motorsport draait... 18-04-2025
- Swapfiets lanceert speelse... 09-04-2025
- [digital detox] Rozemarijn Koopmans... 09-04-2025
- 'Verkeer naar websites daalt'07-04-2025
- Starfeed als alternatief voor... 03-04-2025
- Naast Perplexity mengt ook Amazon... 03-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management