Deliveroo mikt op feestgangers en opent 'hangover-hotline'
- Online
- 24 apr 2019 @ 15:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commercePRWebsite
- 24 apr 2019 @ 15:37
- Lucas Boon
Maaltijdbezorgservice Deliveroo opent -net als vorig jaar- een meldpunt voor Koninklijke Katers. Slachtoffers van een iets te gezellige Koningsdag kunnen bij deze 'hangover-hotline' terecht voor bemoedigende woorden en een goede katermaaltijd.
De hotline is aanstaande zondag (de dag na Koningsdag) tussen 11 en 13 uur geopend. De telefonisten van Deliveroo staan dan klaar om feestgangers van hun kater af te helpen.
Credits
Voor een onbekend aantal bellers verzacht de bezorgservice de pijn niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk. De meest spraakmakende telefoontjes steunt Deliveroo namelijk met €15 credits voor de zwaar benodigde vette happen of vezelrijke maaltijden.
Nog een paar tips van Deliveroo zelf: 'Smoothies helpen goed tegen de kater, de combinatie van vocht en vitamines doen een bonkend hoofd snel verminderen. De klapper tegen de katers is toch wel het eten van soep. Hier zit vaak voldoende zout in om ervoor te zorgen dat het lichaam juist vocht vasthoudt waardoor de kater weer snel de deur uit is.'
Feestgangers kunnen op aanstaande zondag tussen 11 en 13 uur bellen naar het volgende nummer: +31 6 1709 6203.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Hoe Moneybird emotie boven product... 17-11-2025
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

