Bol.com lanceert luisterboek-app

Bol.com lanceert luisterboek-app
  • Online
  • 7 mei 2019 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceApps

Bol.com en e-readingservice Rakuten Kobo voegen vanaf vandaag luisterboeken aan het aanbod toe. Via een app krijgen boekenfans onbeperkt toegang tot ruim 28.000 nationale en internationale titels.

Aan dit aanbod worden wekelijks nieuwe luisterboeken toegevoegd. Luisterboeken kunnen los worden gekocht bij Bol.com of via het Kobo Plus-abonnement.

Annet Scheermeijer, directeur boeken bij Bol.com, laat weten: 'Boeken zijn heel persoonlijk. We communiceren meer verhalen dan ooit en op verschillende manieren. Bij Bol.com willen we lezen stimuleren door het zo makkelijk mogelijk te maken: de ene keer door dat ene mooie boek bij je thuis te bezorgen en de andere keer door het faciliteren van een e-book op je lees-device. Met luisterboeken bieden we de lezer nu nog meer momenten om van een boek te genieten. Als je je handen en ogen vrij wilt hebben, kun je met luisterboeken nog steeds genieten van onbeperkt leesplezier.'

Melkweg

Pieter Swinkels, chief content officer bij Rakuten Kobo, voegt daaraan toe: 'Iedereen die van lezen houdt heeft altijd meer boeken dan tijd. Luisterboeken geven onze lezers de mogelijkheid om meerdere dingen tegelijkertijd te doen. Door verhalen te luisteren kun je op twee plaatsen tegelijk zijn, waar je ook bent en met welk verhaal dan ook. Zo verken je bijvoorbeeld de Melkweg tijdens het dagelijkse woon-werkverkeer of los je een misdaad op tijdens het afwassen. Met Kobo Originals brengen we bovendien exclusieve content aan onze lezer, fantastische verhalen die ze nergens anders vinden.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken