ABN Amro, Delta Lloyd en ING genomineerd voor Langlopende Sponsorships bij SponsorRingen

ABN Amro, Delta Lloyd en ING genomineerd voor Langlopende Sponsorships bij SponsorRingen
  • Sponsoring
  • 27 okt 2017 @ 11:38
  • 28882 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • SponsorRingSponsoring

ABN Amro en World Tennis Tournament, Delta Lloyd en watersport en ING met het Rijksmuseum zijn de drie genomineerde cases voor de nieuwe categorie Lang Lopende sponsorships bij de SponsorRingen. De winnaar van deze categorie wordt samen met alle andere winnaars op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.

Voor de categorie Lang Lopende sponsorships kan niet worden ingezonden. De diverse vakjury’s van de SonsorRingen dragen cases van sponsorships voor die minimaal vijf jaar lopen. De periode van 1 september 2012 tot en met 31 augustus 2017 is bepalend voor de nominatie. De hoofdjury, onder voorzitterschap van Erik van Engelen (Eneco), kiest uit de nominaties de winnaar.

Volgens voorzitter Niels Markensteijn van het bestuur van Stichting SponsorRingen is de nieuwe categorie ingevoerd om de effectiviteit van sponsoring op de langere termijn nog beter aan te tonen.

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. De missie van de Stichting SponsorRingen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen voor dé beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren.

(Fotocredits: ING Bank)

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken