Royal A-ware blijft sponsor schaatsploeg Anema

Royal A-ware blijft sponsor schaatsploeg Anema
  • Sponsoring
  • 12 sep 2018 @ 23:00
  • 6278 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenSponsorshipSport

Royal A-ware verlengt de sponsor-overeenkomst met de schaatsploeg Jillert Anema. Met de verlenging van de samenwerking gaat Royal A-ware nu het vijfde seizoen in.

Na een eerder akkoord met EasyJet als hoofdsponsor voor de lange baan schaatsploeg heeft Jillert Anema nu ook de overeenkomst met Royal A-ware verlengd. ‘Wij zijn er trots op dat ook komend seizoen Royal A-ware sponsor is van onze marathonploeg. Wij hebben de medewerkers van Royal A-ware de afgelopen jaren goed leren kennen. Zij dragen het marathonschaatsen een warm hart toe.’

Oer-Hollandse partners

‘De schaatssport is oer-Hollands, net als ons familiebedrijf en de productie en de rijping van kaas', zegt CEO Jan Anker. 'In de afgelopen seizoenen heeft de ploeg mooie resultaten bereikt. De basis voor succes is hard werken in teamverband en de absolute wil om de beste te willen zijn. Dit geldt niet alleen in het schaatsen, maar ook voor ons bedrijf en de melkveehouders waarmee we samenwerken.’

Koninklijke A-ware Food Group, Royal A-ware, is een toonaangevende, ondernemende organisatie gespecialiseerd in het produceren, rijpen, versnijden en verpakken van kaas. Ook produceert het bedrijf dagverse zuivel, room en tapas. Met merk A-ware staat voor ondernemend, betrouwbaar, betrokken en respectvol. Koninklijke A-ware Food Group heeft 2450 medewerkers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken