Peugeot partner ABN Amro World Tennis
- Sponsoring
- 4 feb 2020 @ 08:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Sportmarketing
- 4 feb 2020 @ 08:11
- Sjaak Hoogkamer
Het toernooi is het grootste indoor tennisevent van Nederland. Het merk is zowel op als naast de baan volop zichtbaar en relaties, dealers, pers en klanten genieten op uitnodiging van Peugeot van een week toptennis in Ahoy Rotterdam.
Ook dit jaar is de King of The Court-activatie van Peugeot één van de blikvangers tijdens het ABN Amro World Tennis Tournament.
Van 8 tot en met 16 februari maken tennisliefhebbers kennis met het zogenoemde NextGen Lions programma, waarbij dit jaar het thema 'Beat the NextGen Lions. Become King of The Court' centraal staat. Bezoekers worden door middel van de interactieve game uitgedaagd de scores van de NextGen Lions te verslaan.
Ellis Blasé, PR verantwoordelijk bij Peugeot: ‘In 2020 pakken we door met het NextGen Lions-programma. De vernieuwde King of The Court-activatie is de kickstart van een veelbelovend tennisjaar. Samen met de Lions en het dealernetwerk organiseren we ook dit jaar allerlei activiteiten voor aanstormend tennistalent. Zo willen we nog meer tennisfans laten kennismaken met het merk Peugeot en onze passie voor tennis.’
De NextGen Lions hebben dit jaar een prominentere rol gekregen in de ontwikkeling van de game die ook is uitgerust met audio- en videofragmenten. Tallon Griekspoor, die zelf twee keer uitkwam op het ABN AMRO World Tennis Tournament: ‘Wij zijn als NextGen Lions nadrukkelijk betrokken bij de King of The Court-activatie. Het is zowel voor de beginnende als ervaren tennissers vooral een leuke manier om jezelf met ons te meten. En misschien zelfs wel om ons te verslaan.’
Ook buiten de tennisbanen is Peugeot volop zichtbaar. Met een dynamische Digital Out of Home-campagne wordt de thematiek door heel Rotterdam geactiveerd. In een straal van 10 kilometer rondom Ahoy zijn schermen geselecteerd waarop voorbijgangers worden uitgedaagd om het op te nemen tegen de NextGen Lions. Voor het NextGen Lions-tennisprogramma staat 2020 in het teken van groei. Na twee succesvolle jaren heeft het inmiddels een duidelijk signatuur en wordt het programma zowel landelijk als regionaal doorgevoerd. Zo steunen inmiddels meerdere dealers de lokale tennisclub met het NextGen Club Fund en is Peugeot, samen met het dealernetwerk sponsor van alle ITF Future Toernooien op Nederlandse bodem.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing