Team Jumbo-Visma lanceert nieuw tenue voor 10-jarig bestaan Blanco

- Sponsoring
- 20 dec 2022 @ 11:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 dec 2022 @ 11:32
- Michiel van Zaane
Team Jumbo-Visma heeft met de campagne Roots to Rise het nieuwe wielershirt voor 2023 gelanceerd. Het tenue bevat verwijzingen naar de historie van de wielerploeg Blanco Pro Cycling, dat tien jaar geleden werd opgericht. Het kenmerkende geel blijft de boventoon voeren.
Met een balk in de kleuren blauw, groen, wit, geel en zwart en een badge op de achterkant wordt er aandacht besteed aan de geschiedenis van de Nederlandse ploeg met Blanco, Belkin, Team LottoNL-Jumbo en Team Jumbo-Visma. Op de borst prijken de bekende sponsoren Jumbo, Visma, Hema, AGU en Skoda. Gorillas is opnieuw terug te vinden op de mouwen, terwijl Loyalty een plaats heeft op de rug. Nieuw zijn partners BetCity, SRAM en Lease a Bike. Bij het mannenteam is daarnaast het beeldmerk van het beste wielerteam van 2022 op het shirt, dat in samenwerking met kledingpartner AGU gemaakt is, te vinden. Op het vrouwentenue neemt Elfi de plaats in van BetCity. Ook dit jaar staat het persoonlijke nummer en de naam van alle profrenners en -rensters weer op de achterkant.
‘Met dit shirt brengen we een eerbetoon aan wat we de afgelopen tien jaar samen hebben bereikt en het is een startpunt voor een verdere groei in de komende tien jaar’, vertelt algemeen directeur Richard Plugge. ‘We zijn vanaf een nulpunt begonnen en hebben het team opgebouwd tot de ploeg die we nu zijn, met de overwinning van de Tour de France van afgelopen zomer als absoluut hoogtepunt. Met dit shirt brengen we een ode aan onze historie, maar kijken we tegelijkertijd vooral ook weer vooruit naar de toekomst.’
‘Met de start van onze opleidingsploeg en de vrouwenploeg zijn we een aantal jaar geleden een nieuwe weg ingeslagen" vult hij aan. "We zijn begonnen met een blank vel papier en hebben de ploeg opnieuw uitgevonden. We hebben nu een stevig fundament en gaan bouwen aan de toekomst van de ploeg en het Nederlandse én internationale wielrennen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Spin for Life haalt half miljoen op 24-03-2023
- Voetbalinternational Nathan Aké in... 24-03-2023
- Cannondale official bike partner KNVB22-03-2023
- Lidl wordt Official Partner van Uefa... 21-03-2023
- Vogelbescherming bundelt krachten... 21-03-2023
- Muziekfestival DGTL vergroot focus... 16-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day