Hoe is het met jouw moestuin?
- Algemeen
- 20 apr 2015 @ 10:30
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - ZorgverzekeringAppsLeadgenerator
- 20 apr 2015 @ 10:30
- Redactie Zorgmarketing
Een gezonde organisatie is als een moestuin. Als er goed voor gezorgd wordt, is de opbrengst groter. Deze metafoor vormt de basis voor de interactieve infographic van Aon. De vraag is: wat stopt jouw organisatie in de grond om het fysiek en mentaal welzijn van medewerkers te ondersteunen?
De interactieve infographic Health Garden van Aon, gemaakt in samenwerking met Media & More, laat organisaties op speelse wijze inzien dat hun zorgbeleid beter kan. Jacques Zimmerman, online marketeer bij Aon: 'Het ideale middel om een brug te slaan tussen de fase van bewustwording en verdieping. En niet te vergeten; een goede leadgenerator.'
Medeontwikkelaar Media & More publiceerde een artikel over de ervaringen met de digitale moestuin.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

