Meander Medisch Centrum introduceert innovatieve app
- Algemeen
- 21 mei 2015 @ 10:00
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - ZiekenhuisApps
- 21 mei 2015 @ 10:00
- Redactie Zorgmarketing
Meander Medisch Centrum introduceerde gisteren de ‘Mijn Meander app’. Deze app geeft patiënten op hun mobiele telefoon of tablet toegang tot het patiëntenportaal Mijn Meander.
CEO Frank de Reij van Meander Medisch Centrum introduceerde samen met patiënten Fien Vermeulen en Aad Engering de app door een animatie te starten. In de animatie, die hieronder te zien is, wordt kort en bondig de installatie en werking van de app uiteengezet.
Consult terugzien
Meander wil een bezoek aan het ziekenhuis zo laagdrempelig mogelijk maken. De ‘Mijn Meander app’ helpt patiënten bij hun voorbereiding op een afspraak in het ziekenhuis. Met de app kunnen patiënten hun afspraken bij de meeste specialismen inzien en relevante folders lezen. In de loop van 2015 worden de mogelijkheden van de app uitgebreid. Dan wordt het mogelijk om afspraken te annuleren en te verzetten, nieuwe afspraken te maken en het persoonlijk dossier in te zien. Binnenkort kunnen patiënten het consult bij de arts terugzien op video. Ook wordt het mogelijk berichten te versturen en ontvangen van en naar Meander zorgverleners.
Persoonlijk contact
Met de introductie van de Mijn Meander app zet Meander een belangrijke stap op het gebied van e-health. De app is, naar eigen zeggen, gebruiksvriendelijk, op maat gemaakt voor mobiele apparaten en sluit aan op de belevingswereld van de consumenten van vandaag. Met de app wil Meander een extra service bieden, in aanvulling op het belangrijke persoonlijke contact met artsen en verpleegkundigen. Het Meander patiëntenportaal en de Mijn Meander app zijn ontwikkeld door Funatic.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

