Trio komt met leerboek over Circular Business

Trio komt met leerboek over Circular Business
  • Algemeen
  • 28 jan 2016 @ 15:55
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Innovatie

Door middel van aansprekende casestudies tonen Christiaan Kraaijenhagen, Cécile van Oppen en Nancy Bocken in hun nieuwe Circular Business Book aan hoe 'circulair denken en doen' verder gaat dan het ontwerpen van producten en businessmodellen. Het meest opvallende verschil is hoe zij de samenwerking tussen marketeer, bureaus en klant benaderen.

Voor wie meer wil weten over de mogelijkheden van de circulaire economie en wil leren hoe je de principes ervan toepast is deze week het nieuwe boek Circular Business verschenen. Dat biedt volgens de auteurs een praktische 10-stappen benadering hoe je binnen bestaande organisaties circulaire projecten kunt initiëren, leiden en uitvoeren. 'Wat zijn de belangrijkste succesfactoren van organisaties die de transformatie naar een circulaire economie al begonnen zijn? Hoe verschillen zij in de manier van aanpak. En hoe kun je dit zelf toepassen?', beloven de makers over de vragen die het boek beantwoordt. Cases-studies vormen hiertoe de de sleutel.  

Voor marketeer die met innovatie te maken heeft
'Auteur Christiaan Kraaienhagen is mijn mede founding partner van Innoboost', vertelt Edward Hissink, 'Dit boek levert het bewijs dat innovatiebureau Innoboost verder gaat dan marketing en design. Hij schreef het samen met Cécile van Oppen van Copper8, en Nancy Bocken van de TU Delft. Het bevat wellicht aardig nieuws voor de lezers van MarketingTribune die met innovatie te maken hebben.'

Meer informatie vinden en bestellen kan via deze link.
(PvWK)


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken