Google benoemt Team Nijhuis tot Premier Partner
- B2b
- 6 jul 2016 @ 08:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZoekmachineMarketingZakelijk
- 6 jul 2016 @ 08:00
- Redactie B2B
Team Nijhuis is door Google aangewezen als Premier Partner. Daarmee voldoet Team Nijhuis aan de hoogste eisen die Google stelt aan bureaus. ‘Dit is niet alleen een mooie erkenning voor ons, maar het betekent dat we nog beter werk kunnen leveren voor onze klanten’, zegt online strateeg Luuk Rouwhorst. Google benoemt alleen partners tot Premier Partner als ze een bewezen trackrecord hebben.
Daaruit moet onder andere blijken dat het bureau goede en consistente resultaten behaalt voor haar klanten en dat het bureau meerdere gecertificeerde specialisten in dienst heeft. Op gewone Google Partners hebben de Premier Partners een streepje voor bij Google. Ze krijgen niet alleen meer ondersteuning, Google geeft ze ook eerder toegang tot nieuwe functies en oplossingen. Die oplossingen kan Team Nijhuis als Premier Partner meteen inzetten voor haar klanten. ‘Op die manier blijven we de online ontwikkelingen altijd een stap voor. En dat geldt niet alleen voor ons, maar juist ook voor de bedrijven waarvoor we werken. Als ondernemer kun je nu samen met ons nog sneller inspelen op nieuwe ontwikkelingen’, zegt Rouwhorst.
Kwaliteitsstempel
Klanten die op zoek zijn naar een bureau kunnen nu zien dat Team Nijhuis Premier Partner is. Het nieuwe partnerlabel is niet blauw, maar rood. In het label staat het woord Premier. Beide partner-labels, rood en blauw, zijn door Google ontwikkeld zodat klanten kunnen kiezen voor een bureau dat door Google zelf is gecertificeerd. Dat is belangrijk in de wereld van online marketing, vertelt Rouwhorst. ‘We hebben vaak te maken met klanten die al twee of drie negatieve ervaringen hebben gehad met bureaus die hun campagnes beheerden en daar nauwelijks resultaat mee behaalden.’ Team Nijhuis biedt in zulke gevallen een gratis Google Quickscan aan om te kijken welke verbeteringen er mogelijk zijn voor ondernemers.
Technologische kennis en strategie
Dat Team Nijhuis zo succesvol is, komt volgens Rouwhorst omdat het bureau uit Borne de technische kennis heeft over de producten van Google, maar de middelen vooral heel strategisch inzet. ‘Iedere ondernemer wil uiteindelijk meer business uit internetmarketing halen. Je moet de kennis hebben om het technisch goed te doen en je moet de kennis hebben van de business, dus de juiste vragen kunnen stellen aan de ondernemer.’ Door die aanpak scoren de campagnes van Team Nijhuis bovengemiddeld goed: met het beschikbare budget behalen ondernemers een zo hoog mogelijke conversie.
FD Gazelle
Eerder dit jaar kreeg Team Nijhuis van Google al The Ready to Rock-award als één van de beste 150 bureaus ter wereld. Vorig jaar won het bureau uit Borne de FD Gazelle. In 2015 kreeg Team Nijhuis ook een notering in de Technology Fast 50 van Deloitte als één van de snelstgroeiende technologiebedrijven van Nederland. Team Nijhuis is een bureau voor digitale marketing. Het bureau heeft ruim 40 jaar ervaring met marketing en communicatie en is opgericht in 1973. Met een team van 35 vakspecialisten werkt het bureau voor meer dan honderd klanten.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 18, 2025
- Stefan Wijnen van Deli Home: 'Onhandige consument kiest voor...
- Nima Marketing Day: 'De haven van Rotterdam is een spiegel van...
- Nederlandse bedrijven bouwen samen aan AI-platform voor...
- KPN op Nima Marketing Day: 'Met "Stukje van mij" maken wij...
- [column] Even applaus voor jezelf! Waarom blijven posten op...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 19,... 16-05-2025
- Kevin Wetzel van Buckaroo op NMD25:... 15-05-2025
- KPN op Nima Marketing Day: 'Met... 14-05-2025
- Stefan Wijnen van Deli Home:... 13-05-2025
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management