Tom Berger creative director bij Isobar

  • Bureaus
  • 26 feb 2015 @ 13:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieE-marketingPersonaliaStrategieCreatie

Creatief digitaal bureau Isobar heeft Tom Berger aangesteld als creative director. Berger was hiervoor werkzaam als creative director bij Isobar in Melbourne, Australië. Daar was hij verantwoordelijk voor klanten zoals Jetstar Airways, UNIQLO, L’Oreal en Australia Post.

Mitch Roedoe, strategy director bij Isobar: 'Tom is een veelzijdige creative director met een achtergrond in technologie, design en conceptontwikkeling. Met zijn ervaring in de ontwikkeling van zowel creatieve campagneconcepten als grote, complexe digitale platformen is hij precies wat Isobar Nederland nodig heeft om door te groeien en te verbreden.'

Isobar, onderdeel van het wereldwijde Dentsu Aegis Netwerk, werkt met nationale en internationale merken, waaronder Grolsch, Opel, de Bijenkorf en PostNL. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken