Joe Public strikt George Baker opnieuw voor Lidl-spot
- Bureaus
- 15 mrt 2018 @ 19:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - EndorsementCommercialsMerkenCampagnes
- 15 mrt 2018 @ 19:37
- Redactie Bureaus
Zanger George Baker heeft opnieuw een rol in een tv-commercial voor Lidl. Voor de Paascampagne strikt reclamebureau Joe Public de zanger om de paaseitjes aan te prijzen. Met die 'Lidl Green Eggs' weet Baker wel raad.
Joe Public werkt alweer sinds oktober 2017 voor de Duitse supermarktketen. Indertijd werd afgetrapt met George Baker die zijn hit 'Little Green Bag' zong... maar dan als 'Lidl Brown Bag'.
Sindsdien maakte het bureau onder meer een 'stamppot-campagne' met Frans Bauer. Daar komt nu een derde tv-spot bij: de voorjaarscampagne met wederom een kleine cameo voor George Baker. Ditmaal prijst hij de paaseitjes aan - met een 'Lidl Green Egg' in zijn hand.
Alle commercials zijn geproduceerd door het eigen productielabel Joe Public Shoot. Op dit moment wordt er gewerkt aan meerdere nieuwe campagnes, die in de loop van het jaar te zien zullen zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

