We Are Pi bouwt merkplatform Ace & Tate
- Bureaus
- 9 apr 2018 @ 13:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenCampagnesStorytellingWebsite
- 9 apr 2018 @ 13:15
- Redactie Bureaus
Het in Amsterdam gevestigde brillenmerk brand Ace & Tate heeft een internationaal merkplatform gelanceerd, tegelijk met de campagne 'Me Myself & I'. Reclamebureau We Are Pi is verantwoordelijk voor deze merkbouw.
De campagne volgt zes unieke influencers. Aan de hand van hun verhalen moedigt Ace & Tate ons aan om ook naar onze eigen creatieve en eigenzinnige kanten te kijken. Zo wil het merk drempels wegnemen die ons beperken bij onze aanschaf van een bril. De boodschap: we zijn allemaal complexe wezens met steeds wisselende gevoelens en behoeften.
Kristofer Crockett, Head of Brand Marketing van Ace & Tate: 'We have always believed in individuality and the freedom of self-expression. We've worked hard to understand our audience and what motivates them as individuals - not just in buying glasses. We want to elevate the eyewear category beyond style, utility or pricing battles, to develop a long-lasting emotional connection with people.'
De zes influencers in de campagne zijn onder meer de Britse furniture-designer en activist Yinka Ilori, de Duitse DJ Lena Willikens en de Zweedse zangeres en sociaal werker Mona Morrsy.
Anoma Whittaker, head of creatieve bij Ace & Tae: 'With me myself & I we have put our audience at the forefront of our brand – a clear effort to empower people to explore the different aspects of their identities. We worked closely with our creative partners Bafic and WE ARE Pi to capture and communicate the diverse personalities of our talent as authentically as possible.'
In de loop van 2018 gaat Ace & Tate meer verhalen vertellen van spraakmakende personen. Ook werkt het bedrijf aan een online oogtest (samen met startup Easee), die extra dynamiek moet geven aan het merk.
Alex Bennett-Grant, ceo van We Are Pi: 'We’re very excited to partner strategically and creatively with Ace & Tate in their continued mission to lead change in the eyewear industry. The me myself & I brand platform inspires and celebrates the many elements that make us who we are, in an authentic and joyful way that encourages consumers to re-evaluate their eyewear buying behaviour.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

