We Are Pi bouwt merkplatform Ace & Tate

We Are Pi bouwt merkplatform Ace & Tate
  • Bureaus
  • 9 apr 2018 @ 13:15
  • 26219 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingMerkenCampagnesStorytellingWebsite

Het in Amsterdam gevestigde brillenmerk brand Ace & Tate heeft een internationaal merkplatform gelanceerd, tegelijk met de campagne 'Me Myself & I'. Reclamebureau We Are Pi is verantwoordelijk voor deze merkbouw.

De campagne volgt zes unieke influencers. Aan de hand van hun verhalen moedigt Ace & Tate ons aan om ook naar onze eigen creatieve en eigenzinnige kanten te kijken. Zo wil het merk drempels wegnemen die ons beperken bij onze aanschaf van een bril. De boodschap: we zijn allemaal complexe wezens met steeds wisselende gevoelens en behoeften.

Kristofer Crockett, Head of Brand Marketing van Ace & Tate: 'We have always believed in individuality and the freedom of self-expression. We've worked hard to understand our audience and what motivates them as individuals - not just in buying glasses. We want to elevate the eyewear category beyond style, utility or pricing battles, to develop a long-lasting emotional connection with people.'

De zes influencers in de campagne zijn onder meer de Britse furniture-designer en activist Yinka Ilori, de Duitse DJ Lena Willikens en de Zweedse zangeres en sociaal werker Mona Morrsy.

Anoma Whittaker, head of creatieve bij Ace & Tae: 'With me myself & I we have put our audience at the forefront of our brand – a clear effort to empower people to explore the different aspects of their identities. We worked closely with our creative partners Bafic and WE ARE Pi to capture and communicate the diverse personalities of our talent as authentically as possible.'

In de loop van 2018 gaat Ace & Tate meer verhalen vertellen van spraakmakende personen. Ook werkt het bedrijf aan een online oogtest (samen met startup Easee), die extra dynamiek moet geven aan het merk.

Alex Bennett-Grant, ceo van We Are Pi: 'We’re very excited to partner strategically and creatively with Ace & Tate in their continued mission to lead change in the eyewear industry. The me myself & I brand platform inspires and celebrates the many elements that make us who we are, in an authentic and joyful way that encourages consumers to re-evaluate their eyewear buying behaviour.' 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken