Brandstof360 ontwikkelt nieuwe campagne CompaNanny
- Bureaus
- 6 sep 2018 @ 09:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 6 sep 2018 @ 09:57
- Sjaak Hoogkamer
Marketing -en communicatiebureau Brandstof360 heeft samen met kinderopvangorganisatie CompaNanny de nieuwe positionering, verschillende proposities en de nieuwe thema- en HR-campagne ontwikkeld.
De campagne gaat los in september op diverse online media. In de campagne zet CompaNanny eigenlijk letterlijk en figuurlijk haar deuren wagenwijd. Marianne Stok van Brandstof360: ‘Zij zijn namelijk van mening dat ieder kind recht heeft op het beste. Dus gaan ze al hun kennis en kunde die zij in de loop der jaren verzameld hebben op het gebied van opvoeding, begeleiding en ontwikkeling van jonge kinderen delen met iedereen die daar nieuwsgierig naar is.’ Om dat duidelijk vorm te geven ontwikkelde CompaNanny samen Brandstof360 een aantal vernieuwende proposities die dat zullen onderstrepen.
Delen
CompaNanny begint ook met CompaShare: een eigen 'open huis' waar iedereen die nieuwsgierig is kan komen kijken en ontdekken. Plus CompaTalks: seminars waarbij zij het woord geven aan eigen specialisten om hun pedagogische visie, kennis en ervaring met ons allen te delen. Stok: ‘En met CompaBrains. Een echte denktank voor mensen uit de dagelijkse praktijk. CompaNanny beschikt al over haar eigen CompAcademy. Hier worden trainingen en workshops georganiseerd waarmee hun medewerkers, de Nannies, zich nog beter kunnen ontwikkelen.’
Campus
Recentelijk introduceerde CompaNanny ook de CompaCampus. Volledig ingerichte studio's in Amsterdam voor Nannies die niet direct een woning kunnen vinden. Met CompaMatch kunnen toekomstige Nannies checken of CompaNanny een organisatie is waar zij bij passen, en andersom. Stok: ‘CompaNanny laat zien dat kinderopvang anno nu continu in beweging is. Achteroverleunen is er niet bij. De verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling en het welzijn van kinderen is groot. En daar zijn ze zich bij CompaNanny zeer van bewust.’
Credits
klant: CompaNanny
bureau: Brandstof360
creatie: Martin Boomkens, Kiona de Vries
strategie: Marianne Stok
research: Motivaction
regie: Julius Rooijmans en BLONK Film
verantwoordelijk bij klant: o.a. Karlijn van Oorschot
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing