DM Interface overgenomen door Impress

DM Interface overgenomen door Impress
  • Bureaus
  • 24 okt 2018 @ 17:44
  • 17746 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkMarketingCRM

DM Interface uit Almere is per 22 oktober onderdeel van het Woerdense Impress BV. Met deze strategische overname versterkt Impress zijn marktpositie op het gebied van klantcommunicatie.

'Nadat we anderhalf jaar geleden marketingbureau 4DMS binnen de Impress-familie hebben mogen verwelkomen is het nu tijd voor een volgende stap', zegt Marcel Kranenburg, directeur Business Development van Impress. 'Met DM Interface, een specialist in marketingautomation en digitale marketing, kunnen we nog beter onze klanten bedienen.'

Impress en DM Interface trokken al geregeld samen op voor opdrachtgevers. Kranenburg: 'We hebben het volste vertrouwen dat we met DM Interface, Impress én 4DMS alle lopende klantafspraken voort kunnen zetten en kunnen doorgroeien naar een nóg succesvollere onderneming. We zijn dan ook blij dat het bestaande management, waaronder Erik During als managing director, aan zal blijven om de continuïteit te waarborgen.'

Deze overname brengt Impress in de top van marketing-serviceproviders op het gebied van klantcommunicatie, aldus beide bedrijven. Ze vertegenwoordigen samen een omzet van ongeveer 17 miljoen euro. Het personeelsbestand bestaat uit 140 medewerkers. Naast autonome groei denkt Impress nadrukkelijk na over toekomstige aquisities om het portfolio verder uit te breiden.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken