KWF kiest voor Energize

KWF kiest voor Energize
  • Bureaus
  • 12 nov 2019 @ 17:30
  • 14766 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesOverheid

KWF Kankerbestrijding kiest voor Energize als digitaal en activatiebureau. Momenteel wordt gewerkt aan een tweetal campagnes die aankomende winter live zullen gaan.

KWF Kankerbestrijding wil stappen zetten in de werving van nieuwe donateurs. Enerzijds door het aanspreken van nieuwe doelgroepen, waaronder jongeren en anderzijds door innovatieve manieren van merkactivatie.

Energize is gestart met de ontwikkeling van twee campagnes. Sinds 2016 organiseert KWF de lampionnenactie, waarbij je tijdens de donkere dagen in december een lampion voor een dierbare kunt doneren. Dit jaar zorgt Energize voor het creatieve concept en de uitwerking van de activatiecampagne. Daarnaast is het bureau verantwoordelijk voor de online campagne van de KWF Loterij, deze heeft als doel de bekendheid van de loterij te vergroten en verkoop van loten te stimuleren.

Daarnaast werkt Energize op het moment aan het merkmanifest en de waardeproposities voor Oncode. Dit is het virtueel instituut dat ernaar streeft wetenschappelijke inzichten efficiënter en sneller als behandeling naar patiënten te krijgen.

Jan Willem Förch, director of fundraising bij KWF Kankerbestrijding, laat weten: 'Het wordt steeds belangrijker om nieuwe manieren te vinden om Nederlanders te betrekken bij het werk van KWF. We zijn blij met Energize als creatief partner voor de ontwikkeling van vernieuwende ideeën waarmee we mensen écht kunnen raken en activeren om te doneren.'

Beeld via website KWF.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken