KWF kiest voor Energize
- Bureaus
- 12 nov 2019 @ 17:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesOverheid
- 12 nov 2019 @ 17:30
- Redactie Bureaus
KWF Kankerbestrijding kiest voor Energize als digitaal en activatiebureau. Momenteel wordt gewerkt aan een tweetal campagnes die aankomende winter live zullen gaan.
KWF Kankerbestrijding wil stappen zetten in de werving van nieuwe donateurs. Enerzijds door het aanspreken van nieuwe doelgroepen, waaronder jongeren en anderzijds door innovatieve manieren van merkactivatie.
Energize is gestart met de ontwikkeling van twee campagnes. Sinds 2016 organiseert KWF de lampionnenactie, waarbij je tijdens de donkere dagen in december een lampion voor een dierbare kunt doneren. Dit jaar zorgt Energize voor het creatieve concept en de uitwerking van de activatiecampagne. Daarnaast is het bureau verantwoordelijk voor de online campagne van de KWF Loterij, deze heeft als doel de bekendheid van de loterij te vergroten en verkoop van loten te stimuleren.
Daarnaast werkt Energize op het moment aan het merkmanifest en de waardeproposities voor Oncode. Dit is het virtueel instituut dat ernaar streeft wetenschappelijke inzichten efficiënter en sneller als behandeling naar patiënten te krijgen.
Jan Willem Förch, director of fundraising bij KWF Kankerbestrijding, laat weten: 'Het wordt steeds belangrijker om nieuwe manieren te vinden om Nederlanders te betrekken bij het werk van KWF. We zijn blij met Energize als creatief partner voor de ontwikkeling van vernieuwende ideeën waarmee we mensen écht kunnen raken en activeren om te doneren.'
Beeld via website KWF.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing