Zeeland: niet normaal mooi

  • Bureaus
  • 14 sep 2020 @ 15:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

De Vereniging voor Vreemdelingenverkeer (VVV) Zeeland hoopt samen met zijn bewoners en ondernemers op een goed toeristisch najaar en lanceert de campagne 'Niet normaal mooi'.

De campagne is ontwikkeld door creatief bureau SuperRebel in Breda. Ondanks corona heeft Zeeland in juli en augustus een gebruikelijk aantal bezoekers mogen ontvangen, aldus de provincie zelf. De nieuwe campagne, bedoeld voor zowel toeristen als inwoners, moet bevestigen 'wat iedereen denkt': Zeeland is een land in zee en in al die tijd nooit normaal geweest. Ondernemers in Zeeland ontvangen van de VVV een online toolkit om zo samen het toerisme via online advertising en social media dit najaar aan te jagen. De campagne borduurt voort op het landelijke initiatief #hiermoetjezijn van NBTC Holland Marketing.

Erik van den Dobbelsteen, directeur-bestuurder VVV Zeeland, zegt: 'Na een moeilijk eerste en tweede kwartaal zagen we afgelopen zomer dat de toeristische sector zich ondanks de coronamaatregelen ontzettend goed herstelt. Hopelijk kunnen we dit positieve gevoel doortrekken naar het najaar en de winter, want dat is hard nodig. Gelukkig is Zeeland veelzijdiger dan zon, zee en strand en hebben we toeristen het hele jaar veel te bieden. Het is nu aan ons om te laten zien hoe mooi Zeeland is en wat er allemaal te beleven valt. Als VVV Zeeland gaan wij graag voorop en bieden we Zeeuwse ondernemers de mogelijkheden om bij te dragen aan een succesvol toeristisch najaar.'

Bekijk de campagnesite hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken