Wolfstreet breidt management uit met twee partners
- Bureaus
- 7 feb 2023 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 feb 2023 @ 08:33
- Michiel van Zaane
Creatief Directeur Jasper Vierboom (30) en Commercieel Directeur Sarah de Boer (34) zijn officieel toegetreden tot het management team (MT) van het Amsterdamse creatief bureau Wolfstreet. Het duo werkte hiervoor vijf jaar bij Vice en maakt samen de overstap.
Volgens Managing Director Jurriaan Kamps luidt de komst van Vierboom en de Boer een nieuwe fase in voor Wolfstreet. ‘De afgelopen jaren zijn we geleidelijk met onze klanten meegegroeid. Omdat wij nu zien dat het contentlandschap in hoog tempo verandert, is het essentieel om strategisch te investeren in expertise en talent om in de toekomst hoge kwaliteit, kennis en ondersteuning aan onze klanten te kunnen blijven bieden.’
Vierboom ziet potentie in de vernieuwende aanpak van Wolfstreet: ‘De strategie van Wolfstreet om met jonge, getalenteerde mensen vanuit verschillende disciplines, creatieve visuele oplossingen voor de merken van morgen te ontwikkelen, spreekt mij erg aan. Ik ben onder de indruk van wat Wolfstreet de afgelopen jaren heeft neergezet en kan niet wachten om daar op door te bouwen.’
De Boer gelooft dat merken in de komende jaren meer en meer op zoek zullen zijn naar een betrouwbare partner voor hun uiteenlopende contentvraagstukken. ‘Wolfstreet heeft als geïntegreerd bureau - dat creatie én productie verbindt - hét perfecte DNA om daar creatieve en efficiënte oplossingen voor te ontwikkelen.’
‘We zijn verheugd om Jasper en Sarah te verwelkomen in de Wolfstreet-familie’, zegt mede-oprichter Jort Wildschut. ‘Hun creativiteit en commercieel inzicht zullen van onschatbare waarde zijn als we willen blijven doorontwikkelen, -groeien én grenzen willen blijven verleggen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing