Adnight komt terug op 13 oktober
- Bureaus
- 18 jul 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketingEvenement
- 18 jul 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Bureau-festival Adnight is in enkele jaren uitgegroeid tot één van de grootste netwerkevents van de creatieve industrie. Met ruim 7000 bezoekers, 62 deelnemende bureaus die samen 179 verschillende sessies organiseerden, was de jubileumeditie van 2022 een enorm succes. Tijd voor de volgende!
Ook dit jaar hoopt de organisatie de hele industrie weer op de been te krijgen. Op vrijdag 13 oktober 2023 openen creatieve bureaus daartoe wederom hun deuren om zichzelf te presenteren aan vakgenoten, marketeers en talent.
Naast het opzetten van een volledig nieuw programma met nieuwe bureaus en oude bekenden zet de organisatie dit jaar extra in op verbinden. 'We zoeken naar allerlei manieren om zoveel mogelijk mensen bij de avond te betrekken', zegt Wybe Sallows, mede-oprichter van Adnight. 'Dat doen we door toegankelijkheid te verbeteren, bijvoorbeeld met de introductie van onze app, waarmee bezoekers een eigen programma kunnen samenstellen en ook met elkaar kunnen connecten. Maar bijvoorbeeld ook met een initiatief als Way In, een middagprogramma in Paradiso waar we jong divers talent op een laagdrempelige manier willen laten kennismaken met de industrie.'
Dat de verbindende kracht van Adnight op waarde wordt geschat door bureaus is inmiddels duidelijk. Ook dit jaar zijn de bekende bureaunamen, zowel nationaal als internationaal, van de partij.
'Adnight is een mooie gelegenheid om creatieven samen te laten komen. We zetten letterlijk de deuren open om te inspireren en te verbinden. De avond is perfect om expertise te delen; bijvoorbeeld door binnen een thema de verdieping te zoeken in talks en te verrassen met experiences', reageert Heleen Hidskes, Head of Strategy bij Dept.
Ook bureau TBWA\Neboko, deelnemer sinds de eerste editie, ziet de aantrekkingskracht van het evenement voor mensen buiten de industrie. 'Adnight biedt mensen binnen én buiten industrie een kans om te verbinden en op creatieve wijze talent een krachtige introductie te geven, niet alleen vanuit TBWA\Neboko, maar vanuit de gehele sector', licht Mohammad Hassani, PR Manager bij TBWA\ toe.
Wie benieuwd is naar de overige deelnemende bureaus moet nog even geduld hebben, besluit Sallows namens de organisatie. De volledige lijst met deelnemende bureaus wordt begin augustus 2023 bekendgemaakt. Bureaus kunnen zich nog tot 1 augustus 2023 opgeven voor deelname via info@adnight.nl.
'Adnight vindt plaats op vrijdag 13 oktober. Ook dit jaar wordt de avond afgesloten met een samenkomen in Paradiso om indrukken uit te wisselen en Adnight feestelijk af te sluiten. Kaarten zijn vanaf vandaag te koop op www.adnight.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing