Kinderplatform Super Chill kiest voor September
- Bureaus
- 24 nov 2023 @ 08:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 08:55
- Michiel van Zaane
Super Chill, dat de mentale weerbaarheid van kinderen wil vergroten, heeft na een pitchtraject gekozen voor September als nieuwe digitale partner. Het bureau wordt verantwoordelijk voor web- en mobile development van het Super Chill platform.
Geert Pelsma, Managing Director bij Super Chill: ‘Met Super Chill hebben we als doel om de mentale weerbaarheid van kinderen tussen 6 jaar en 10 jaar te versterken door speelse yoga, meditatie en mindfulness oefeningen. In de pitch kregen we een goed gevoel bij de partnership met September en hebben enorm veel zin om samen succes te boeken.’
Jan-Maarten Schot, Digital Director bij September: ‘Bij September kiezen we ervoor om te werken voor merken die als doel hebben om de wereld een stukje beter te maken. Kinderen op een speelse manier aan een positieve en gezonde mindset helpen hoort daar 100% bij. We kijken ernaar uit om samen met de andere partners NOA collective en Creative Agency Redrum de wereld van Super Chill naar de doelgroep te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

