Kinderplatform Super Chill kiest voor September
- Bureaus
- 24 nov 2023 @ 08:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 08:55
- Michiel van Zaane
Super Chill, dat de mentale weerbaarheid van kinderen wil vergroten, heeft na een pitchtraject gekozen voor September als nieuwe digitale partner. Het bureau wordt verantwoordelijk voor web- en mobile development van het Super Chill platform.
Geert Pelsma, Managing Director bij Super Chill: ‘Met Super Chill hebben we als doel om de mentale weerbaarheid van kinderen tussen 6 jaar en 10 jaar te versterken door speelse yoga, meditatie en mindfulness oefeningen. In de pitch kregen we een goed gevoel bij de partnership met September en hebben enorm veel zin om samen succes te boeken.’
Jan-Maarten Schot, Digital Director bij September: ‘Bij September kiezen we ervoor om te werken voor merken die als doel hebben om de wereld een stukje beter te maken. Kinderen op een speelse manier aan een positieve en gezonde mindset helpen hoort daar 100% bij. We kijken ernaar uit om samen met de andere partners NOA collective en Creative Agency Redrum de wereld van Super Chill naar de doelgroep te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing