Kinderplatform Super Chill kiest voor September

Kinderplatform Super Chill kiest voor September
  • Bureaus
  • 24 nov 2023 @ 08:55
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Super Chill, dat de mentale weerbaarheid van kinderen wil vergroten, heeft na een pitchtraject gekozen voor September als nieuwe digitale partner. Het bureau wordt verantwoordelijk voor web- en mobile development van het Super Chill platform.

Geert Pelsma, Managing Director bij Super Chill: ‘Met Super Chill hebben we als doel om de mentale weerbaarheid van kinderen tussen 6 jaar en 10 jaar te versterken door speelse yoga, meditatie en mindfulness oefeningen. In de pitch kregen we een goed gevoel bij de partnership met September en hebben enorm veel zin om samen succes te boeken.’

Jan-Maarten Schot, Digital Director bij September: ‘Bij September kiezen we ervoor om te werken voor merken die als doel hebben om de wereld een stukje beter te maken. Kinderen op een speelse manier aan een positieve en gezonde mindset helpen hoort daar 100% bij. We kijken ernaar uit om samen met de andere partners NOA collective en Creative Agency Redrum de wereld van Super Chill naar de doelgroep te brengen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken