Soldaat van Oranje - De Musical kiest voor Boest

- Bureaus
- 26 jun 2024 @ 08:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jun 2024 @ 08:57
- Michiel van Zaane
Soldaat van Oranje – De Musical is met 3,5 miljoen bezoeker de langstlopende voorstelling van Nederland. De musical stopt op 14 juli in zijn huidige vorm en komt later dit jaar in een vernieuwde versie terug. Online marketing agency Boest is aangesteld voor een frisse nieuwe (marketing)wind.
Boest, onder andere verantwoordelijk voor de online marketing van concepten als Mysteryland, Amsterdam Open Air en Defqon.1, heeft er vertrouwen in om de musical op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen. Door een herziene multichannel advertising strategie uit te werken wil het bureau het publiek van jong tot oud op een andere manier (online) bereiken en een nieuwe impuls geven aan de musical.
‘Soldaat van Oranje – De Musical is een begrip in Nederland. Wij geloven erin dat we met onze visie op ticket marketing en kennis uit de markt een nieuwe en frisse wind kunnen doorvoeren’ aldus Etienne Looije, operationeel directeur bij Boest. ‘We zien enorm veel potentie in de uitbouw richting andere kanalen. Soldaat van Oranje is niet zomaar een musical, maar echt een unieke ervaring die interessant is voor jong en oud. Echter, is de trigger om te gaan voor een jongvolwassene anders dan die van een 50+’er. Door daar in je kanaal inzet, online uitingen en doelgroep targeting al op in te haken, kan je je potentiële doelgroep veel beter bereiken en naar de conversie toe trekken’ aldus Looije.
Foto: het team van Boest.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

