Soldaat van Oranje - De Musical kiest voor Boest

- Bureaus
- 26 jun 2024 @ 08:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jun 2024 @ 08:57
- Michiel van Zaane
Soldaat van Oranje – De Musical is met 3,5 miljoen bezoeker de langstlopende voorstelling van Nederland. De musical stopt op 14 juli in zijn huidige vorm en komt later dit jaar in een vernieuwde versie terug. Online marketing agency Boest is aangesteld voor een frisse nieuwe (marketing)wind.
Boest, onder andere verantwoordelijk voor de online marketing van concepten als Mysteryland, Amsterdam Open Air en Defqon.1, heeft er vertrouwen in om de musical op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen. Door een herziene multichannel advertising strategie uit te werken wil het bureau het publiek van jong tot oud op een andere manier (online) bereiken en een nieuwe impuls geven aan de musical.
‘Soldaat van Oranje – De Musical is een begrip in Nederland. Wij geloven erin dat we met onze visie op ticket marketing en kennis uit de markt een nieuwe en frisse wind kunnen doorvoeren’ aldus Etienne Looije, operationeel directeur bij Boest. ‘We zien enorm veel potentie in de uitbouw richting andere kanalen. Soldaat van Oranje is niet zomaar een musical, maar echt een unieke ervaring die interessant is voor jong en oud. Echter, is de trigger om te gaan voor een jongvolwassene anders dan die van een 50+’er. Door daar in je kanaal inzet, online uitingen en doelgroep targeting al op in te haken, kan je je potentiële doelgroep veel beter bereiken en naar de conversie toe trekken’ aldus Looije.
Foto: het team van Boest.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke...
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management