Robijn breidt samenwerking met Storyboard Agency uit

- Bureaus
- 27 feb 2025 @ 11:31
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 feb 2025 @ 11:31
- Kel Koenen
Storyboard Agency - sinds 2023 verantwoordelijk voor de influencer marketing van Robijn - breidt de samenwerking met het wasmiddelmerk verder uit. Naast de bestaande influencer marketingactiviteiten ontwikkelt het bureau nu ook de below-the-line strategie voor Robijn.
Deze stap benadrukt de toenemende rol van influencers binnen de merkstrategie. DDB blijft verantwoordelijk voor de above-the-line (ATL) campagnes. Volgens Frederike van der Meer, Marketing Lead Laundry bij Unilever, is de uitbreiding een logische keuze ‘Gedreven door ons groeiende productportfolio heeft Robijn als merk veel te vertellen. Met al deze ontwikkelingen is een samenhangende merkbeleving belangrijker dan ooit. Daarom hebben we Storyboard gevraagd een strategische lens te ontwikkelen die als rode draad doorgevoerd kan worden.’
Storyboard Agency heeft de afgelopen jaren een centrale rol gespeeld in het versterken van de influencer marketing van Robijn. Dit gebeurde onder meer via een ambassadeursprogramma, user-generated content en een TikTok-gedreven SEO-project dat inspeelde op populaire zoektermen rondom wassen. Met de uitbreiding van de samenwerking wordt de merkbeleving verder versterkt door een geïntegreerde aanpak.
Chris Römer, Strategy Director bij Storyboard, licht toe: ‘We zijn teruggegaan naar de kern. Robijn is een pionier in wasmiddel voor kleurrijke kleding. Het zit in het DNA om kleding met liefdevolle aandacht te beschermen zodat wat mooi is, mooi blijft. Dat gedachtegoed hebben we weten te vangen in de strategische lens #heeftkleurlief. Deze lens geeft richting aan influencer campagnes en vormt ook de basis voor media partnerships en PR.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

