KLM lanceert nieuw werkgeversmerk met Kaliber

- Bureaus
- 19 jun 2025 @ 06:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 19 jun 2025 @ 06:01
- Kel Koenen
KLM en Kaliber hebben samen het nieuwe werkgeversmerk van de luchtvaartmaatschappij gelanceerd onder de naam 'Always Aim Higher'. De campagne is een oproep aan nieuwsgierige professionals die vooruit willen en zich herkennen in de pioniersmentaliteit die KLM al 105 jaar kenmerkt.
De bijbehorende Employee Value Proposition – “De vlucht die je écht niet wilt missen” – benadrukt dat werken bij KLM meer is dan een baan; het is bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart. Daarbij gaat het niet alleen om duurzaam vliegen, maar ook om innovatie, data-analyse en operationele vernieuwing.
Volgens Hugo van de Hoef, creative director bij Kaliber, weerspiegelt de campagne de intrinsieke motivatie van KLM’ers: ‘De gedrevenheid van onze medewerkers is essentieel geweest voor het succes in het verleden en precies wat nodig is om de complexe vraagstukken van vandaag en morgen op te lossen.’
Bekijk de Employer Brand Video hieronder:
De campagne zoomt in op concrete innovaties, zoals vrachtoptimalisatie via slimme scanners en het verminderen van voedselverspilling door data. Medewerkers spelen de hoofdrol in de key visuals, waarin een opstijgend vliegtuig symbolisch hun blik en ambitie weerspiegelt.
Always Aim Higher is het resultaat van een meerjarige samenwerking tussen Kaliber en KLM. Eerder ontwikkelde Kaliber al het carrièreplatform careers.klm.com en campagnes voor Engineering & Maintenance, Ground Services en Tech & Data.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

