KLM lanceert nieuw werkgeversmerk met Kaliber

- Bureaus
- 19 jun 2025 @ 06:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 19 jun 2025 @ 06:01
- Kel Koenen
KLM en Kaliber hebben samen het nieuwe werkgeversmerk van de luchtvaartmaatschappij gelanceerd onder de naam 'Always Aim Higher'. De campagne is een oproep aan nieuwsgierige professionals die vooruit willen en zich herkennen in de pioniersmentaliteit die KLM al 105 jaar kenmerkt.
De bijbehorende Employee Value Proposition – “De vlucht die je écht niet wilt missen” – benadrukt dat werken bij KLM meer is dan een baan; het is bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart. Daarbij gaat het niet alleen om duurzaam vliegen, maar ook om innovatie, data-analyse en operationele vernieuwing.
Volgens Hugo van de Hoef, creative director bij Kaliber, weerspiegelt de campagne de intrinsieke motivatie van KLM’ers: ‘De gedrevenheid van onze medewerkers is essentieel geweest voor het succes in het verleden en precies wat nodig is om de complexe vraagstukken van vandaag en morgen op te lossen.’
Bekijk de Employer Brand Video hieronder:
De campagne zoomt in op concrete innovaties, zoals vrachtoptimalisatie via slimme scanners en het verminderen van voedselverspilling door data. Medewerkers spelen de hoofdrol in de key visuals, waarin een opstijgend vliegtuig symbolisch hun blik en ambitie weerspiegelt.
Always Aim Higher is het resultaat van een meerjarige samenwerking tussen Kaliber en KLM. Eerder ontwikkelde Kaliber al het carrièreplatform careers.klm.com en campagnes voor Engineering & Maintenance, Ground Services en Tech & Data.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
- Wereldwijde herpositionering Disaronno door 72andSunny Amsterdam
- 'Ons team mag locatie- en tijdonafhankelijk werken, zolang je...
- Digital humans, data en durf, zo bouwt Hibou aan de PR van...
- Lies doet het weer goed, Centraal Beheer net iets beter
Laatste Nieuws
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven... 18-07-2025
- Dept wordt Europees social lead... 17-07-2025
- Hankook doorbreekt clichés met... 16-07-2025
- 'Ons team mag locatie- en... 16-07-2025
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers