De 10 geboden om contentmarketing buy-in te krijgen

  • Content
  • 17 jul 2014 @ 14:59
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Trends

De laatste tijd is er in blogposts meer aandacht voor de interne organisatie rondom contentmarketing. De vraag die hier vaak centraal staat is hoe je anderen in je organisatie, directie en collega's, zover krijgt dat ze met jouw contentmarketingplannen meegaan. Om je hierbij te helpen heeft Marcus Sheridan de 10 geboden in een Slideshare-presentatie gezet.



Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken