Hart voor kinderen, een speciale uitgave voor het WKZ

  • Content
  • 8 jul 2014 @ 21:16
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Print

Kinderen met chronische en/of ernstige ziekten als hartaandoeningen, jeugdreuma en taaislijmziekte... Allemaal hebben ze een heftig verhaal. Toch is het allesbehalve kommer en kwel in Hart voor kinderen, een speciale uitgave voor het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ).

Want hun ziekte is een (naar) feit, maar dat wil niet zeggen dat er geen fijne dingen in hun leven gebeuren: zo krijgt Marion (10) altijd een ijsje nadat ze voor controle is geweest, heeft Marle (13) ooit een waterpistolengevecht gehouden in haar kamer met een van de verpleegkundigen en geniet Matthijs (10) van spelen op de Xbox in de wachtruimte. Hart voor kinderen is een krant die huis-aan-huis verspreid is in de regio Utrecht en een jaar in het WKZ ligt om donoren te werven voor Vrienden Wilhelmina Kinderziekenhuis. Het doel is geld inzamelen voor kinderhartonderzoek.  

Hart voor Kinderen is ontwikkeld en gemaakt door Axioma Communicatie.

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken