Standhouden in een wereld van informatieoverload

  • Content
  • 27 okt 2014 @ 11:13
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Trends

Onlangs vond Content Marketing World 2014 #CMWorld2014 plaats. Een van de conclusies was dat contentmarketeers steeds meer content en ook betere content gaan maken. De vraag die dan opkomt is: hoe hou je jezelf als merk staande in een wereld van content? Hoe val je op in al die informatieoverload? Tom Treanor heeft 7 leerpunten voor je geformuleerd om stand te houden in een wereld van informatieoverload.



Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken