Foodbrigade van Sligro wint Dutch PR Award
- Content
- 3 jul 2015 @ 11:03
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoAwardPRBranded content
- 3 jul 2015 @ 11:03
- Redactie Contentmarketing
Foodbrigade is bij de Dutch PR Awards in de prijzen gevallen. Het contentplatform, gemaakt door LVB Networks in opdracht van Sligro, bleek gisteravond de beste PR-strategie in huis te hebben in de categorie Business to Business. Het domein dat Sligro kiest is: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5 duizend bezoekers, waardoor het afkoerst op 250 duizend bezoekers per jaar. De aanpak behelst een zeer brede mix van PR-technieken, waaronder een contentsite, free publicity, video-kanaal, social media, e-mail nieuwsbrief, narrowcasting.
Het online platform richt zich vooral op het midden- en hoger segment horeca. Via Foodbrigade wil Sligro met relevante content een ‘substantieel deel’ van deze doelgroep aan zich binden. Niet alleen door bekend te staan als leverancier, maar ook als volledig kennispartner van de chef.
Strategie en content
Het platform viel eerder in de prijzen tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Daarnaast werd het genomineerd voor de European Excellence Award. Nu krijgt het platform erkenning in de categorie Business tot Business van de Dutch PR-Awards, een initiatief van branchevereniging VPRA en de Adfo Groep.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- content
- free publicity
- Sligro
- horecaondernemers
- strategie
- platform
- online
- Dutch PR
- video
- LVB Networks
- Foodbrigade
- award
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation