Born05 brengt Alzheimer in beeld

Born05 brengt Alzheimer in beeld
  • Content
  • 28 jun 2019 @ 10:31
  • 20058 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesYouTubeContentMaatschappij

Alzheimer Nederland lanceert een nieuwe merkcampagne en pay-off genaamd 'Daar zorgen wij voor'. De spilfunctie die de organisatie binnen het domein dementie vervult moet hiermee meer worden uitgedragen.

Verantwoordelijk bureaus is Born05, dat samen met videoproductiebureau De Haaien mensen die te maken hebben met Alzheimer heeft gevolgd. De campagne, in de vorm van vier korte films, wordt uitgerold op radio, televisie en YouTube.

Patricia Kerckhoff, hoofd marketing, corporate communicatie en data intelligence bij Alzheimer Nederland, laat weten: 'Met deze campagne laten we onze leidende rol zien: we zoeken naar een oplossing, tonen voor wie en waarvoor we op de barricades staan en hoe we betrokkenen én het brede publiek ondersteunen en informeren rondom dementie. We willen altijd kunnen zeggen: 'daar zorgen wij voor'. Of dat nu een luisterend oor is, een persoonlijk advies, financiële ondersteuning van onderzoek of een noodklok die moet worden geluid.'

Dennis van Vugt, creatief directeur van Born05, voegt daaraan toe: 'De impact van het werk van Alzheimer Nederland voel je het beste als je de mensen om wie het gaat in beeld brengt. We hebben de beelden verbonden aan korte, heldere statements van alle zaken waar Alzheimer Nederland voor zorgt.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken