'Met lef verander je de wereld, maar als er geen liefde is, kom je nergens en zonder lol is er geen bal aan'
- Content
- 8 mei 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 8 mei 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Daniel Kok en Charlotte Vermeer zijn respectievelijk Head of Strategy & Creative en Creative Lead Branded Content bij magazinemerk Linda. Zij spreken tijdens het Branded Content Event editie 2023 op 16 mei in DeFabrique in Utrecht.
De titel van hun presentatie luidt: Van tutjes tot tomboys: de Linda-methode: ‘Bij creating the content connection gaat het bovenal om menselijkheid. Kwetsbaar, ontwapenend, maar soms ook eigenwijs of ronduit ongemakkelijk. Wij laten zien dat het helpt om merken door een menselijke bril te bekijken. Waar het ene merk een scherp randje heeft wat wellicht toegankelijker kan, moet een ander juist geholpen worden om uit zijn schulp te komen. Bij branded content leggen we de link tussen merken en consumenten en bij Linda omarmen we daarin de imperfectie. Waarom? Echte mensen zijn nu eenmaal niet feilloos en merken dus ook niet. Met lef verander je de wereld, maar als er geen liefde is, kom je nergens en zonder lol is er geen bal aan. Aan de hand van een paar mooie voorbeelden laten we zien hoe wij hier in de praktijk mee omgaan.’
Kok startte zijn carrière in de tv-wereld bij onder meer IDTV en Advance. Als creatief strateeg werkte hij voor onder andere Sanoma en Mediahuis en als zelfstandig producent maakte hij animaties voor diverse merken. Na een korte periode als head of content bij mediabureau Abovo Maxlead, is hij terug bij Linda en co-host van de podcast Bakkie Media.
Vermeer werkte in de reclamewereld voor verschillende internationale bureaus. In rollen als art director, creatief en strateeg maakte ze prijswinnend werk. Vanaf 2016 maakt Vermeer deel uit van Linda waar zij de switch maakte naar branded content en sinds haar komst kwam deze discipline tot wasdom, met impactvolle 360 graden-conceptencampagnes.
B R A N D E D C O N T E N T E V E N T 2 0 2 3
Create the Content Connection
Dinsdag 16 mei, 2023
DeFabrique, Utrecht
Reserveer hier uw ticket
Meer informatie via brandedcontentevent.nl
Lees ook: Thema Branded Content Event 2023 is Create the Content Connection
Lees ook: Van Bommel van Unravel Research: Branded Content wordt een volwassen advertentievorm
Lees ook: Keynote Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument in Nederland
Lees ook: Rick van Dorst: 'Ik geloof niet in platte productadvertenties met Canon als afzender'
Lees ook: Hatice van Leeuwen van MHX: 'Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content'
Lees ook: Frank de Wit van Team5pm: 'Om de juiste keuzes te maken, is een goed onderbouwde videostrategie fundamenteel'
Lees ook: Roy Boere van Wavemaker: 'Met branded content kom je op een heel andere manier bij de consument binnen'
Lees ook: Bram de Leeuw van &C Media: 'Met het toevoegen van een onderscheidende entertainmentlaag maak je als merk het verschil'
Lees ook: Gijs Peetsold van Ad Alliance: 'Goede sponsorfit is meest bepalend voor succes branded content'
Lees ook: Anne Marije de Vries Lentsch van Hearst: 'Onze merken produceren redactionele en commerciële content op dezelfde wijze'
Lees ook: Allard Ruyl van Talpa Network: 'Merkvoorkeur na het zien van branded content stijgt met 33 procent'
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
- Jongeren weten te weinig over... 19-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing