Reebok's focus op fitness brengt nieuw logo
- Design
- 5 mrt 2014 @ 08:21
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - BrandingVisual id
- 5 mrt 2014 @ 08:21
- Redactie Design
Reebok, onderdeel van de Adidas-groep, richt zich alleen nog op fitness en het merk komt daarom met een nieuw logo. Gekozen is voor een driehoek 'als symbool van verandering en transformatie'.
Het beeldmerk moet staan voor de positieve impact van fitness op een mensenleven. De Reebok-driehoek heeft drie onderdelen die staan voor lichamelijke, mentale en sociale verandering.
Matt O'Toole, Reebok Chief Marketing Officer: ‘It is our symbol of change - an invitation to take part, and to unlock your true potential. It's not a logo, it's a symbol…a way of life.’
Het nieuwe logo verschijnt vanaf deze maand op alle sportkleding en accessoires binnen de fitnessdiscipline. Hieronder verstaat het merk training, running, outdoor, yoga, danns en aerobics.
Complex.com brengt de geschiedenis van het Reebok-logo in beeld.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Common Ground’ siert Nederlands... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation