Redesign ZDF Moma door CapeRock
- Design
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Nanny Kuilboer
ZDF Morgenmagazine is sinds 1992 het ochtendnieuws- en informatieprogramma van het Duitse ZDF. CapeRock nam het redesign voor zijn rekening.
ZDF Moma trekt zo'n 4 miljoen kijkers. Naast het nieuws van de dag biedt ZDF Moma reportages en discussies uit de politiek, het bedrijfsleven, sport en cultuur. Media-ontwerpbureau CapeRock ontwikkelde het redesign met de focus op de zonsopgang als. Marco-Paul de Jeu, strategy director & partner van CapeRock: ‘De "o" in Moma toont de vorm van een rijzende zon. Logo, typografie, vormen, kleuren en motion design in combinatie met de studio-elementen zorgen voor een prettige, vroege ochtendsfeer die uitnodigt om met dit nieuwsprogramma de dag te beginnen. Het ontwerp navigeert de kijker naar de verschillende nieuwsberichten, die worden gepresenteerd en afgespeeld op de verschillende (touchscreens) schermen en monitoren in de studio.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ford keert terug in de Formule 103-02-2023
- Nederlandse klederdracht op... 19-01-2023
- BMW i4: is dit de ultieme EV? 18-01-2023
- Albert Heijn organiseert packathon... 17-01-2023
- Brouwerij Achouffe lanceert... 11-01-2023
- BrandBikes ontwerpt bedrijfsfietsen... 19-03-2019
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day