Redesign ZDF Moma door CapeRock
- Design
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Nanny Kuilboer
ZDF Morgenmagazine is sinds 1992 het ochtendnieuws- en informatieprogramma van het Duitse ZDF. CapeRock nam het redesign voor zijn rekening.
ZDF Moma trekt zo'n 4 miljoen kijkers. Naast het nieuws van de dag biedt ZDF Moma reportages en discussies uit de politiek, het bedrijfsleven, sport en cultuur. Media-ontwerpbureau CapeRock ontwikkelde het redesign met de focus op de zonsopgang als. Marco-Paul de Jeu, strategy director & partner van CapeRock: ‘De "o" in Moma toont de vorm van een rijzende zon. Logo, typografie, vormen, kleuren en motion design in combinatie met de studio-elementen zorgen voor een prettige, vroege ochtendsfeer die uitnodigt om met dit nieuwsprogramma de dag te beginnen. Het ontwerp navigeert de kijker naar de verschillende nieuwsberichten, die worden gepresenteerd en afgespeeld op de verschillende (touchscreens) schermen en monitoren in de studio.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Common Ground’ siert Nederlands... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation