Redesign ZDF Moma door CapeRock
- Design
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2020 @ 14:08
- Nanny Kuilboer
ZDF Morgenmagazine is sinds 1992 het ochtendnieuws- en informatieprogramma van het Duitse ZDF. CapeRock nam het redesign voor zijn rekening.
ZDF Moma trekt zo'n 4 miljoen kijkers. Naast het nieuws van de dag biedt ZDF Moma reportages en discussies uit de politiek, het bedrijfsleven, sport en cultuur. Media-ontwerpbureau CapeRock ontwikkelde het redesign met de focus op de zonsopgang als. Marco-Paul de Jeu, strategy director & partner van CapeRock: ‘De "o" in Moma toont de vorm van een rijzende zon. Logo, typografie, vormen, kleuren en motion design in combinatie met de studio-elementen zorgen voor een prettige, vroege ochtendsfeer die uitnodigt om met dit nieuwsprogramma de dag te beginnen. Het ontwerp navigeert de kijker naar de verschillende nieuwsberichten, die worden gepresenteerd en afgespeeld op de verschillende (touchscreens) schermen en monitoren in de studio.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing