Coolblue introduceert tijdvak-keuze
- Food-en-retail
- 25 mrt 2019 @ 08:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - E-commerce
- 25 mrt 2019 @ 08:55
- Sjaak Hoogkamer
Klanten van Coolblue kunnen voortaan zelf het bezorgmoment van hun witgoed kiezen. Zo hoeft niemand meer de hele dag vrij te nemen en te wachten op de bezorging.
Zoals klanten van Coolblue gewend zijn, geldt: vandaag besteld, morgen in huis. Niemand hoeft onnodig lang thuis te blijven wachten op de bezorging: de avond van tevoren horen klanten binnen welk uur hun bestelling geleverd wordt. Op de dag zelf krijgen klanten een sms met de bezorgtijd en worden ze een half uur voor de bezorging gebeld. De bezorgers van Coolblue installeren de nieuwe apparatuur, testen of het werkt en nemen de oude apparatuur ook meteen mee.
Bezorgmoment
‘Als je een wasmachine wilt bestellen, is je oude vaak net kapot gegaan. Je hebt snel een nieuwe nodig, maar dan wel wanneer het jou goed uitkomt. Daarom kunnen onze klanten vanaf vandaag zelf het bezorgmoment kiezen. Ze weten precies hoe laat we komen en hoeven niet meer de hele dag vrij te nemen. Zo kunnen we nog meer klanten blij maken,’ aldus Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue.
Vanaf half april wil de online retailer ook zijn Belgische klanten zelf het bezorgmoment laten kiezen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers