Coolblue introduceert tijdvak-keuze

Coolblue introduceert tijdvak-keuze
  • Food-en-retail
  • 25 mrt 2019 @ 08:55
  • 10213 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Klanten van Coolblue kunnen voortaan zelf het bezorgmoment van hun witgoed kiezen. Zo hoeft niemand meer de hele dag vrij te nemen en te wachten op de bezorging.

Zoals klanten van Coolblue gewend zijn, geldt: vandaag besteld, morgen in huis. Niemand hoeft onnodig lang thuis te blijven wachten op de bezorging: de avond van tevoren horen klanten binnen welk uur hun bestelling geleverd wordt. Op de dag zelf krijgen klanten een sms met de bezorgtijd en worden ze een half uur voor de bezorging gebeld. De bezorgers van Coolblue installeren de nieuwe apparatuur, testen of het werkt en nemen de oude apparatuur ook meteen mee.

Bezorgmoment

‘Als je een wasmachine wilt bestellen, is je oude vaak net kapot gegaan. Je hebt snel een nieuwe nodig, maar dan wel wanneer het jou goed uitkomt. Daarom kunnen onze klanten vanaf vandaag zelf het bezorgmoment kiezen. Ze weten precies hoe laat we komen en hoeven niet meer de hele dag vrij te nemen. Zo kunnen we nog meer klanten blij maken,’ aldus Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue.

Vanaf half april wil de online retailer ook zijn Belgische klanten zelf het bezorgmoment laten kiezen.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken