Coolblue introduceert tijdvak-keuze
- Food-en-retail
- 25 mrt 2019 @ 08:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - E-commerce
- 25 mrt 2019 @ 08:55
- Sjaak Hoogkamer
Klanten van Coolblue kunnen voortaan zelf het bezorgmoment van hun witgoed kiezen. Zo hoeft niemand meer de hele dag vrij te nemen en te wachten op de bezorging.
Zoals klanten van Coolblue gewend zijn, geldt: vandaag besteld, morgen in huis. Niemand hoeft onnodig lang thuis te blijven wachten op de bezorging: de avond van tevoren horen klanten binnen welk uur hun bestelling geleverd wordt. Op de dag zelf krijgen klanten een sms met de bezorgtijd en worden ze een half uur voor de bezorging gebeld. De bezorgers van Coolblue installeren de nieuwe apparatuur, testen of het werkt en nemen de oude apparatuur ook meteen mee.
Bezorgmoment
‘Als je een wasmachine wilt bestellen, is je oude vaak net kapot gegaan. Je hebt snel een nieuwe nodig, maar dan wel wanneer het jou goed uitkomt. Daarom kunnen onze klanten vanaf vandaag zelf het bezorgmoment kiezen. Ze weten precies hoe laat we komen en hoeven niet meer de hele dag vrij te nemen. Zo kunnen we nog meer klanten blij maken,’ aldus Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue.
Vanaf half april wil de online retailer ook zijn Belgische klanten zelf het bezorgmoment laten kiezen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




