Zeeman laat vrouwen zien zoals ze zijn

  • Food-en-retail
  • 11 jun 2020 @ 11:15
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ReclameConsumenten

In de nieuwste ondergoedcampagne gaat Zeeman voor diversiteit in al haar vormen: maat, lichaamsbouw, huidskleur en leeftijd. Omdat foto- en filmproducties even stil lagen, vroeg Zeeman klanten om zichzelf te filmen en te fotograferen.

Thuis het beeld dus geschoten, in de nieuwste collectie damesondergoed. De leukste foto’s en filmpjes zijn gebruikt in de nieuwe campagne, waarin verschillende vrouwen zichzelf laten zien, gewoon zoals ze zijn. Helemaal blij met zichzelf. Het concept en uitvoering is van bureau Persuade. Hiermee wil Zeeman een krachtig statement afgeven: 'je bent mooi zoals je bent.'

Een goed ontwerp verandert Zeeman niet. In de campagne introduceert Zeeman de nieuwste ondergoedcollectie met acht vaste ondergoedmodellen. 'Deze worden steeds in nieuwe stijlen, kleuren en prints gemaakt. Bij fabrieken die Zeeman goed kent en ook regelmatig bezoekt. Zo kan Zeeman altijd dezelfde goede pasvorm en kwaliteit garanderen voor de laagst mogelijke prijs', aldus de retailer. Nog iets moois: sinds mei vorig jaar is de textielsuper open over de productielocaties. En kan iedereen op zeeman.com/leveranciers zien waar de producten worden gemaakt.
(PvWK)

Informatie over Zeeman
'Zeeman opende in 1967 zijn winkeldeuren en is sindsdien uitgegroeid tot de winkel bij uitstek voor kwalitatieve basics en textiel voor het hele gezin, zoals baby- en kinderkleding, ondergoed, sokken, T-shirts, handdoeken en panty’s. Altijd voor de laagst mogelijke prijs. 50 jaar later ontvangt Zeeman jaarlijks 70 miljoen klanten in de bijna 1.300 winkels; 488 in Nederland, 155 in Duitsland, 270 in België, 291 in Frankrijk, 56 in Spanje, 2 in Oostenrijk en 12 in Luxemburg. In 2012 lanceerde Zeeman zijn webshop in Nederland en in 2016 in België. Zeeman slaagt er in om de prijzen voor goede en verantwoord geproduceerde artikelen laag te houden, door de bedrijfsvoering opmerkelijk eenvoudig te houden.
Zeeman kent de fabrikanten waar ze mee werken en de voorwaarden zijn duidelijk: geen kinderarbeid, veilige werkplekken, normale werkweken en eerlijke lonen. Zeeman bezoekt hun fabrieken regelmatig om de productieketen te controleren en helpt zoeken naar een oplossing als er niet wordt gewerkt op de manier die is afgesproken. 
Voor meer informatie zie www.zeeman.com.'


(bron: Zeeman)

 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken