Salty Dog is terug van weggeweest
- Food-en-retail
- 20 mei 2021 @ 07:55
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 20 mei 2021 @ 07:55
- Peter van Woensel Kooy
Het populaire merk Salty Dog uit de jaren '80 en '90 is terug van weggeweest. De urban collectie voor mannen bestaat uit items met een stoere streetwear-stijl, zoals T-shirts en sweats.
Het populaire merk Salty Dog uit de jaren '80 en '90 is terug van weggeweest. De urban collectie voor mannen bestaat uit items met een stoere streetwear-stijl, zoals T-shirts en sweats. Geïnspireerd door de skate- en straatcultuur is de Salty Dog-collectie hét antwoord op de groeiende vraag naar casual- en streetwear in de kledingmarkt voor jonge mannen.
De collectie
Het merk Salty Dog is van oorsprong varsity geïnspireerd. Dat zie je ook terug in de nieuwe collectie. Het key item is dan ook een stoere bomberjack van sweatstof. Salty Dog gelooft in gedurfde statement prints, een grafisch kleurenpalet en een jonge no-nonsense attitude. Kleuren als zwart en wit zijn de basis, maar de signature prints geven de collectie een speels effect. Merklogo's en all-over-prints geven de items een herkenbare touch. De items uit de collectie zijn functioneel, altijd in beweging en ideaal te combineren op ieders eigen manier. Er zijn 20 items verkrijgbaar in de Salty Dog-collectie voor men. De prijzen variëren van € 25,- voor een T-shirt tot € 60,- voor het bomberjack, meldt het gereanimeerde merk tenslotte.
(PvWK)
Over Salty Dog
'Het van origine Amerikaanse label Salty Dog bestaat sinds 1971. Streetwear met hoge kwaliteit, trendbewuste collecties en met zorg samengestelde kledingstukken. De collecties van Salty Dog worden verkocht via de winkels van We Fashion, Wefashion.com en online partners (o.a. Wehkamp, Zalando en Bol.com).'
(bron: SD)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers