Vegan Zeastar duikt op in Duitse supermarkt
- Food-en-retail
- 16 jul 2021 @ 11:33
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 16 jul 2021 @ 11:33
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu is Globus de eerste supermarkt die de veelbesproken Vegan Zeastar producten in de Duitse supermarktschappen introduceert.
De Zalmon Sashimi van het merk werd afgelopen jaar door PETA Deutschland bekroond met de prestigieuze Vegan Food Award.
Frank Schmidt, hoofd van Corporate Affairs bij PETA, merkt op: 'Vegan Zeastar bewijst dat dier-, gezondheids- en milieubescherming gecombineerd kunnen worden in een heerlijk product.'
De vraag naar plantaardige visproducten neemt enorm toe. Aangrijpende documentaires zoals Seaspiracy maken veel indruk op kijkers, en zetten ze aan het denken over hun eetgewoontes. Ook Duitse supermarktketen Globus kan er niet meer omheen,vegan is the future! Het vegan-schap wordt dan ook uitgebreid met niet één of twee, maar vier producten van de beruchte Vegan Zeastar lijn.
Naast de prijswinnende Zalmon Sashimi, zijn ook de NoTuna Sashimi, Crispy Lemon Shrimpz en Kalamariz bij Globus te vinden. De alternatieven voor vis zijn volledig plantaardig,ocean-friendlyén palmolie vrij.
Vegan visvervangers
Vegan Zeastar is een revolutionair merk van Vegan Finest Foods. De brede productlijn varieert van veganistische Sashimi Zalmon en NoTuna, tot Crispy Lemon en Chilli Shrimpz, Tasty Codd, Kalamariz en Tuna shreds. Bij Vegan Zeastar draait alles om unieke plantaardige vis-alternatieven, met smaken en structuren die haast niet te onderscheiden zijn vanthe real thing.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- food
- merk
- Vegan Food Award
- Vegan Zeastar
- bekroond
- Deutschland
- plantbased
- visvervanger
- Globus
- vega
- PETA
- trend
- supermarkt
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




