Albert Heijn lanceert Mijn Albert Heijn Premium
- Food-en-retail
- 25 okt 2021 @ 09:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 okt 2021 @ 09:40
- Sjaak Hoogkamer
Albert Heijn introduceert als eerste supermarkt in Nederland een 'omnichannel' abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen nog meer besparen op hun dagelijkse uitgaven.
De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is volgens de super ‘een volgende stap in de digitalisering van het uitgebreide klantprogramma van Albert Heijn.’
Met Mijn Albert Heijn Premium vergroten klanten op een makkelijke manier hun persoonlijk voordeel. Voor €12 per jaar kunnen zij volgens de supermarkt als Premium-lid tot meer dan honderd euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit 10% korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10% korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.
Klantprogramma
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn: ‘De Bonuskaart bestaat al meer dan twintig jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma's. Nu zetten we een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma. Met dit nieuwe abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijg je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak.’
Met Mijn Albert Heijn Premium geeft Albert Heijn naar eigen zeggen ‘verder invulling aan de samenwerking met de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland.’
Binnen het abonnement krijgen klanten korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.
In 1998 introduceerde Albert Heijn de Bonuskaart en in 2009 de Albert Heijn-app. Inmiddels zijn beide onderdeel van een digitaal klantenprogramma met onder andere persoonlijke aanbiedingen, gepersonaliseerde kookinspiratie, bezorgbundels en sparen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers