Albert Heijn lanceert Mijn Albert Heijn Premium

  Albert Heijn lanceert Mijn Albert Heijn Premium
  • Food-en-retail
  • 25 okt 2021 @ 09:40
  • 12244 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Albert Heijn introduceert als eerste supermarkt in Nederland een 'omnichannel' abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen nog meer besparen op hun dagelijkse uitgaven.

De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is volgens de super ‘een volgende stap in de digitalisering van het uitgebreide klantprogramma van Albert Heijn.’

Met Mijn Albert Heijn Premium vergroten klanten op een makkelijke manier hun persoonlijk voordeel. Voor €12 per jaar kunnen zij volgens de supermarkt als Premium-lid tot meer dan honderd euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit 10% korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10% korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.

Klantprogramma

Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn: ‘De Bonuskaart bestaat al meer dan twintig jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma's. Nu zetten we een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma. Met dit nieuwe abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijg je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak.’

Met Mijn Albert Heijn Premium geeft Albert Heijn naar eigen zeggen ‘verder invulling aan de samenwerking met de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland.’

Binnen het abonnement krijgen klanten korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.

In 1998 introduceerde Albert Heijn de Bonuskaart en in 2009 de Albert Heijn-app. Inmiddels zijn beide onderdeel van een digitaal klantenprogramma met onder andere persoonlijke aanbiedingen, gepersonaliseerde kookinspiratie, bezorgbundels en sparen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken