Duyvis start in de categorie broodbeleg
- Food-en-retail
- 11 okt 2021 @ 08:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPackaging design
- 11 okt 2021 @ 08:03
- Peter van Woensel Kooy
Borrelnotenmerk Duyvis stapt in de categorie broodbeleg met een eigen merk pindakaas. Om het onderscheid te kunnen maken in deze voor het merk nieuwe categorie, zet Duyvis volop in op smaak.
‘Bij Duyvis hebben we al meer dan 200 jaar verstand van pinda’s. Dus toen vanuit PepsiCo Nederland de vraag kwam of we onze expertise wilden inzetten voor een pindakaas, hoefden we daar niet lang over na te denken. Het voelde als een logische vervolgstap’, zegt Kate Anthonis, Brand Manager bij Duyvis op Verpakkingsmanagement.nl. Volgens Anthonis zit de categorie noten- en zadenspreads al een tijd in de lift. Nederlandse consumenten zoeken volgens haar steeds meer naar smakelijke spreads binnen de gezondheidstrend en Duyvis speelt daar nu op in met ‘That’s Peanut Butter’: pindakaas in de varianten Natural en Sweet & Salty. Het internationale designbureau Morillas zorgde voor de herkenbaarheid met een onderscheidende verpakking. Lees hier verder.
(PvWK, bron: Verpakkingsmanagement.nl)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




