Duyvis start in de categorie broodbeleg
- Food-en-retail
- 11 okt 2021 @ 08:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPackaging design
- 11 okt 2021 @ 08:03
- Peter van Woensel Kooy
Borrelnotenmerk Duyvis stapt in de categorie broodbeleg met een eigen merk pindakaas. Om het onderscheid te kunnen maken in deze voor het merk nieuwe categorie, zet Duyvis volop in op smaak.
‘Bij Duyvis hebben we al meer dan 200 jaar verstand van pinda’s. Dus toen vanuit PepsiCo Nederland de vraag kwam of we onze expertise wilden inzetten voor een pindakaas, hoefden we daar niet lang over na te denken. Het voelde als een logische vervolgstap’, zegt Kate Anthonis, Brand Manager bij Duyvis op Verpakkingsmanagement.nl. Volgens Anthonis zit de categorie noten- en zadenspreads al een tijd in de lift. Nederlandse consumenten zoeken volgens haar steeds meer naar smakelijke spreads binnen de gezondheidstrend en Duyvis speelt daar nu op in met ‘That’s Peanut Butter’: pindakaas in de varianten Natural en Sweet & Salty. Het internationale designbureau Morillas zorgde voor de herkenbaarheid met een onderscheidende verpakking. Lees hier verder.
(PvWK, bron: Verpakkingsmanagement.nl)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing