Albert Heijn: samen kleuren we Oranje

Albert Heijn: samen kleuren we Oranje
  • Food-en-retail
  • 11 nov 2022 @ 10:43
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenWK VoetbalCommunicatie

Albert Heijn is partner van de KNVB en trotse supporter van voetballend Nederland. Het Nederlands Elftal heeft samen met bondscoach Louis van Gaal een boodschap voor alle fans, stelt de retailer in deze nieuwe WK campagne.

Dit WK zet Albert Heijn in op samen met iedereen in Nederland achter Oranje te gaan staan. Albert Heijn focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal en heeft met de spelers en bondscoach Louis van Gaal een korte film gemaakt voor alle fans.

Samen kleuren we oranje
Flemming en Typhoon schreven speciaal voor Albert Heijn het nummer ‘Allemaal Oranje’ waarbij verbinding centraal staat. In de film laat Albert Heijn met Louis van Gaal en verschillende spelers waaronder aanvoerder Virgil van Dijk en Oranje Leeuwin Jackie Groenen zien dat het achter Oranje staat, sterk verweven in de Nederlandse samenleving en voor iedereen. Daarnaast biedt Albert Heijn klanten de mogelijkheid om zich als Oranjefan te laten zien. Klanten krijgen bij 15 euro aan boodschappen een gratis oranje patch voor op je favoriete kledingstuk. De patches zijn gemaakt van gerecycled materiaal en gaan extra lang mee.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken