Albert Heijn: samen kleuren we Oranje
- Food-en-retail
- 11 nov 2022 @ 10:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenWK VoetbalCommunicatie
- 11 nov 2022 @ 10:43
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn is partner van de KNVB en trotse supporter van voetballend Nederland. Het Nederlands Elftal heeft samen met bondscoach Louis van Gaal een boodschap voor alle fans, stelt de retailer in deze nieuwe WK campagne.
Dit WK zet Albert Heijn in op samen met iedereen in Nederland achter Oranje te gaan staan. Albert Heijn focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal en heeft met de spelers en bondscoach Louis van Gaal een korte film gemaakt voor alle fans.
Samen kleuren we oranje
Flemming en Typhoon schreven speciaal voor Albert Heijn het nummer ‘Allemaal Oranje’ waarbij verbinding centraal staat. In de film laat Albert Heijn met Louis van Gaal en verschillende spelers waaronder aanvoerder Virgil van Dijk en Oranje Leeuwin Jackie Groenen zien dat het achter Oranje staat, sterk verweven in de Nederlandse samenleving en voor iedereen. Daarnaast biedt Albert Heijn klanten de mogelijkheid om zich als Oranjefan te laten zien. Klanten krijgen bij 15 euro aan boodschappen een gratis oranje patch voor op je favoriete kledingstuk. De patches zijn gemaakt van gerecycled materiaal en gaan extra lang mee.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- bondscoach
- nieuw
- Nederland
- voetbal
- stelt de retailer
- Qatar
- partner
- fans
- KNVB
- boodschap
- WK campagne
- Louis van Gaal
- Albert Heijn
- supporter
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




