Sanne de Kramer gezicht van campagne Off The Pitch
- Food-en-retail
- 1 mrt 2023 @ 14:58
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 mrt 2023 @ 14:58
- Michiel van Zaane
Kledingmerk Off The Pitch presenteert met trots haar eerste damescollectie. Deze collectie, met Sanne de Kramer als gezicht van de campagne, heeft als thema ‘How We Move’.
Het modemerk Off The Pitch bestaat zeven jaar en brengt haar eerste damescollectie op de markt. Het merk houdt haar inclusieve filosofie: Off The Pitch vindt het nog steeds belangrijk dat hun looks door iedereen gedragen kunnen worden maar laat mannen en vrouwen nu twinnen.
De collectie is easy-to-wear fashion; items die goed te stijlen zijn en zorgen dat je er altijd 'on top op your game' uitziet. Met deze SS23 collectie laat Off The Pitch haar fans alvast wennen aan vrouwelijke items. Vanaf FW23 wordt dit alleen nog maar meer doorgevoerd. De campagnebeelden van de how we move collectie laten zien hoe multifunctioneel de stijlen zijn en hoe goed te combineren. Niet alleen voor de eigen look, maar ook een partner.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Ook moederbedrijf Blokker, Mirage... 09-12-2024
- Kerst 2024: We kunnen los!06-12-2024
- [marketeer 211] Caroline Rigo - CEO... 06-12-2024
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op... 05-12-2024
- Lobke Samallo van Intratuin: 'Onze... 05-12-2024
- Hands Off lanceert sharefunding... 04-12-2024