Sanne de Kramer gezicht van campagne Off The Pitch

Sanne de Kramer gezicht van campagne Off The Pitch
  • Food-en-retail
  • 1 mrt 2023 @ 14:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Kledingmerk Off The Pitch presenteert met trots haar eerste damescollectie. Deze collectie, met Sanne de Kramer als gezicht van de campagne, heeft als thema ‘How We Move’.

Het modemerk Off The Pitch bestaat zeven jaar en brengt haar eerste damescollectie op de markt. Het merk houdt haar inclusieve filosofie: Off The Pitch vindt het nog steeds belangrijk dat hun looks door iedereen gedragen kunnen worden maar laat mannen en vrouwen nu twinnen.

De collectie  is easy-to-wear fashion; items die goed te stijlen zijn en zorgen dat je er altijd 'on top op your game' uitziet. Met deze SS23 collectie laat Off The Pitch haar fans alvast wennen aan vrouwelijke items. Vanaf FW23 wordt dit alleen nog maar meer doorgevoerd. De campagnebeelden van de how we move collectie laten zien hoe multifunctioneel de stijlen zijn en hoe goed te combineren. Niet alleen voor de eigen look, maar ook een partner.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken